خبرگزاری کار ایران

حسینی: اینجا همه به دنبال قاتل بروسلی هستند!

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۷۸

دروازه بان سپیدرود رشت می‌گوید جو این تیم به نحوی شده که همه دنبال مقصر هستند و به همین دلیل می‌گفتند بازیکنان کادرفنی این تیم را تغییر داده اند.

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیگیری تمرینات سپیدرود زیر نظر امید روانخواه گفت: خداراشکر شور و هیجان خاصی در تمرینات ما وجود دارند و فضای جدیدی را شاهد هستیم. در نیم فصل دوم به دنبال این هستیم که برخلاف نیم فصل اول مسابقات را خوب آغاز کنیم و جایگاهمان در جدول را تغییر بدهیم.

وی ادامه داد: تیم‌ها در نیم فصل دوم نقطه ضعفشان را برطرف می‌کنند و قطعا بازی‌های سخت تری داریم. در بازی اول فصل تیم نفت سر و سامان نداشت و به دنبال تاییده سازمان لیگ بودند. تمرکز ما هم به هم می‌ریزد و برای ما فرقی نمی‌کند و چاره‌ای جز برد نداریم تا از این شرایط خارج شویم.

حسینی افزود: آقای روانخواه از اول فصل همراه ما بود و از بازیکنان شناخت کافی دارد. ایشان به مسائلی از سپیدرود جدا شد و همه گفتند به خاطر پول بوده اما اینطور نیست. خیلی‌ها از داخل تیم خبر ندارند و اینجا همه دنبال قاتل بروسلی هستند! می‌گفتند برخی بازیکنان کادرفنی را تغییر دادند، ما فعلا از این خوشحالیم که تیممان پس از مدت‌ها مالک پیدا کرد. حرف و حدیث در این مورد زیاد است و به همین بسنده می‌کنیم.

دروازه‌بان سپیدرود خاطرنشان کرد: آقای بیات با ورود به مسائل باشگاه تصمیم گرفتند در نیم فصل دوم کادر جدید روی کار بیایند. مالک باشگاه نسبت به تیم شناخت نداشت و رفته رفته بهتر جو آشنا شد و کادر جدید را معرفی کرد. در نیم فصل دوم به سپیدرود امیدوار هستیم و ان شاء الله از این شرایط خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز