خبرگزاری کار ایران

اولین دوره اردوی استعدایابی سبک وزن ها انجام شد

روشنایی: هدف همه ما موفقیت جودی کشورمان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۵۵

رئیس استعدادیابی فدراسیون جودو گفت: استعدادهای خوبی در جودو ایران حضور دارند که باید با برنامه ریزی آنها را شناسایی کنیم و به تقویت آنها بپردازیم.

حسن روشنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا ضمن اشاره به برگزاری اردوی استعدادیابی سبک وزن های جودو عنوان کرد: اولین دوره اردو با شرکت 47 نفر از 23 تا امروز برگزار شد و خوشبختانه شاهد حضور نفرات مستعد و خوبی نیز در این برنامه بودیم. البته در مجموع 77 نفر را برای حضور در این اردوه دعوت کردیم که از این تعداد 47 نفر حاضر شدند. از اوزان 55 تا 90 کیلوگرم جودوکاران را در تمرینات حاضر کردیم.

وی ادامه داد: پیگیر دلیل غیبت نفرات در این دوره خواهیم بود زیرا قصد داریم از تمام پتانسیل موجود در راستای استعدادیابی بهره ببریم. نفرات دعوت شده از جودوکارانی هستند که در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شدند اما به تیم ملی دعوت نشده اند. در مجموع به جز پایگاه های قهرمانی از نفرات مازاد تیم های ملی و انتخابی ها استفاده می کنیم تا با یک شکست هیچ استعدادی از بین نرود.

مدیراستعدادیابی جودو اظهار داشت: اردوی سنگین وزن ها نیز از فردا به میزبانی چناران استارت می خورد. تلاشمان این است در آینده نیز شاهد مشارکت استان ها در زیمنه استعدادیابی باشیم. به هر صورت هدف تمامی ما در جودو یکی است و به دنبال موفقیت و پیشرفت این رشته هستیم.

گفت و گو : سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز