خبرگزاری کار ایران

امید برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس برای فتح دوگانه

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۴۳

نتایج پرسپولیس مقابل تیم‌های باقیمانده جام حذفی، نشان می‌دهد تیم برانکو امسال شانس بالایی برای قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس شانس بزرگی برای کسب هر دو عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر دارد؛ اتفاقی که پیش از این تنها دو بار رخ داده است.

سایپای ذوالفقارنسب نخستین تیمی بود که دوگانه لیگ و حذفی را به دست آورد و 5 سال بعد، پرسپولیس پروین هم با قهرمانی لیگ و سپس شکست دادن استقلال در فینال جام حذفی به همین عنوان رسید.

حالا پرسپولیس برانکو، می‌تواند بعد از تقریبا دو دهه، دوباره این کار را تکرار کند. تا اینجای کار سپاهان، فولاد، پارس‌جنوبی، پیکان، ذوب‌آهن و سایپا حذف شده‌اند و مهم‌تر، کارنامه پرسپولیس مقابل لیگ برتری‌های باقیمانده در جام حذفی است.

استقلال خوزستان، تراکتورسازی، استقلال، گسترش‌فولاد و صنعت‌نفت که لیگ برتری‌های جام حذفی هستند، همه در دور رفت لیگ برتر به تیم برانکو باخته‌اند و جالب اینکه به جز صنعت‌نفت، همه این تیم‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان مقابل پرسپولیس شکست خوردند.

صدرنشینی لیگ برتر و رویارویی با تیم‌هایی که پرسپولیس قبلا شکست‌شان داده، برانکو را در مسیر اتفاقی بزرگ قرار داده؛ تکرار دوگانه‌ای که در باشگاه، فقط یک بار به دست پروین رقم خورده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز