خبرگزاری کار ایران

امباپه و نیمار با پیراهن سفید به برنابئو می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۹۵

روی کاغذ قرعه‌ای بدتر از آنچه بازیکن سابقش ژابی آلونسو از سید اول درآورد، نمی‌توانست نصیب رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی شود.

به گزارش ایلنا، آلونسو قرعه سختی را مقابل تیم سابق خود قرار داد، چرا که او پاری‌سن‌ژرمن را برابر تیم سابقش قرار داد؛ تیمی که خط حمله مرگبارش سه سلاح خطرناک مانند کیلیان امباپه، نیمار و ادینسون کاوانی دارد که دو بازیکن اول همان کسانی هستند که کهکشانی‌ها رویای داشتن‌شان را در سر می‌پروراندند. آنها سرانجام به برنابئو می‌آیند اما نه با با پیراهن سفید معروف. خیلی‌ها منتظر بودند سرانجام این دو نفر بخشی از دوران بازیگری‌شان را در پایتخت اسپانیا بگذرانند اما غول پایتخت فرانسه این اجازه را به رئال نداد و ثروت هنگفتش، برگ برنده‌ای برای ربودن دو تن از پرطرفدارترین ستاره‌های فوتبال دنیا از چنگ کهکشانی‌ها شد.

زین‌الدین زیدان حالا شاید بیش از هر زمان دیگری سنگینی تاوان دوم شدن در گروهش در لیگ قهرمانان را درک کند، مانند فصل 13-2012 که کهکشانی‌ها در گروه‌شان دوم شدند و در مرحله یک هشتم برابر منچستریونایتد سرالکس فرگوسن قرار گرفتند. پاری‌سن‌ژرمن و رئال هر دو داعیه قهرمانی دارند و با اینکه روبه‌رو شدن‌شان در اولین مرحله حذفی هیجان‌انگیز است، به همین اندازه ناراحت‌کننده خواهد بود زمانی که یکی از آنها حذف شود. پاریسی‌ها در مرحله گروهی، هیچ مشکلی نداشتند و با ثبت رکورد بیشترین گل زده، بالاتر از بایرن مونیخ به‌ عنوان صدرنشین صعود کردند. با این حال امری ماه فوریه کار سختی دارد بخصوص که او می‌داند حذف شدن در این مرحله می‌تواند به بهای اخراج شدنش تمام شود و حتی درو کردن تمام جام‌های داخلی هم برایش کافی نخواهد بود. بازیکنان مانند امباپه و نیمار برای بردن چنین جامی به پاریس آمده‌اند و ناکامی در کسب آن با وجود سرمایه‌گذاری‌های چند صد میلیونی مالکان قطری، سناریویی مضحک را برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد ساخت. رئال اگر این مصاف را ببرد، از نظر اعتماد به نفس در سطح بالایی قرار خواهد گرفت که می‌تواند این تیم را به سمت کسب افتخار بی‌سابقه سه قهرمانی متوالی در مهم‌ترین مسابقات باشگاهی دنیا سوق دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز