خبرگزاری کار ایران

کیف می‌کنم بازی‌های تیم آقا برانکو را نگاه می‌کنم

پروین: علیپور فرشاد پیوسی گل می‌زند/ دوست دارم استقلال هم بالا بیاید

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۹۱

اسطوره باشگاه پرسپولیس با تبریک بابت قهرمانی شاگردان برانکو در نیم فصل از عملکرد علی علیپور تمجید کرد و او را با گلزن سابق این تیم مقایسه کرد.

به گزارش ایلنا، علی پروین، اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد جالب توجه این تیم در نیم فصل اول لیگ، سطح فنی شاگردان برانکو را بالاتر از لیگ ایران متصور شد و قهرمانی آنها را در لیگ هفدهم را یک اتفاق ویژه نامید.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل نفت آبادان که با برتری دو گله‌ی سرخپوشان به پایان رسید گفت: باید به پرسپولیس تبریک بگویم هم کادرفنی هم بازیکنان و مدیریت خسته نباشند. جای آقای طاهری هم خالی است خیلی برای این تیم زحمت کشید و آقای برانکو تیمی را درست کرده آدم کیف می کند بازی آن را نگاه می‌کند. ماشاءالله به این بچه‌ها. خسته نباشید به آنها می‌گوییم، خیلی عالی بودند و به امید خدا نیم فصل دوم هم همین طور ادامه داشته باشد. من همان بازی چهارم پنجم گفتم پرسپولیس امسال هم دوباره شخصیت قهرمانی دارد من فکر می کنم با هفت هشت امتیاز اختلاف و سه تا بازی مانده به اتمام لیگ قهرمان شود.

علی پروین در مورد عملکرد جالب توجه علی علیپور که این روزها به گلزن اول تیم تبدیل شده گفت: ماشاءالله به این علیپور باریکلا. البته جای طارمی هم خالی است اگر بود الان همزمان با آقای علیپور اقای گل بود. واقعا دارد قیامت می کند به قول معروف فرشاد پیوسی دارد گل می زند. به نظر من  برای تیم ملی آقای کی روش به قول ماها یک نگاه خریداری به او بکند. او و مسلمان خیلی خوب هستند مسلمان دارد دوباره به روزهای اوجش برمی گردد.  البته همه تیم خوب هستند . ماشاءالله به آن جلال حسینی اینقدر با وجود و با غیرت بازی می‌کند. همه بچه‌ها خوب هستند از گلر بگیر تا بیا جلو. حالا من اسم می‌برم ولی علیپور خیلی خوب است ان شاءالله همین طور ادامه داشته باشد تا امسال برای قهرمانی آسیا برویم.

اسطوره شماره هفت پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا تیم را در قواره قهرمانی آسیا می‌بیند گفت: چرا قهرمانی آسیا سخت باشد؟ تیم پرسپولیس الان چیزی را برای قهرمانی آسیا کم ندارد. بازی با الهلال یک اتفاق بود که این ها 4تا گل خوردند . اتفاقی بود که نمی‌دانم چه بود، حالا بازیکنان خسته بودند دیگر بگذریم . گذشته را رها کنید الان را بچسب.

پروین در مورد برنامه فشرده لیگ و شرایط تیم‌های باشگاه و تیم ملی و کارلوس کی‌روش نیز گفت: سازمان لیگ دارد مسابقات را خوب برگزار می‌کند. همین طوری اگر ادامه بدهند خوب است. البته یک طوری برنامه‌ریزی کنند آقای کی‌روش هم تیم ملی یکی -دوماه در اختیارش باشد تا 5-6 بازی گردن کلفت تدارکاتی خوب بکند. حالا ما دلمان خوش نباشد که فقط به جام جهانی برویم و هیچ کاری نتوانیم بکنیم.

وی در مورد قرعه‌ی ایران در جام جهانی و تقابل با قدرت‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال گفت: همه تیم‌ها سخت شده است. الان می‌گویند قرعه اینطوری شده و آنطوری شده است. به نظر من همین مراکش از همه سخت‌تر است. باید بازی‌های تدارکاتی قوی برای تیم ملی در نظر بگیریم حداقل یک پله بالا بیاییم. کار سخت است اصلا فوتبال سخت است. مثلا تیم انتهای جدولی و بالای جدولی نداریم! تیم ملی باید خوب باشد. مثل پرسپولیس الان. استقلال هم بازی با سپاهان خوب شروع کرد تا انتها رفت. پرسپولیس تا داور سوت را می زند ما شاءالله با 5 بازیکن حمله می‌کنند. البته ما دل‌مان می‌خواهد استقلال هم مثل پرسپولیس شود که ان شاءالله می‌شود. هرگاه هم دو تیم استقلال وپرسپولیس قوی باشند تیم ملی ما هم  قوی است.

علی پروین در مورد اختلافاتی که این روزها کارلوس کی‌روش با مسوولان فدراسیون پیدا کرده نیز گفت: اگر می‌خواهیم از گروه‌مان بالا برویم کی‌روش هر چه می‌خواهد در اختیارش قرار دهند، اگر هم می‌خواهیم اوت شویم که هیچ. باید فدراسیون بنشیند با کی‌روش مشکلات را حل کند هم تیم ملی هم پرسپولیس و هم استقلال خیلی خوب کار می کنند و توان انجام کارهای بزرگ را دارند.

علی پروین با اشاره به نیم فصلی که گذشت در مورد بازیکنان پرسپولیس نظرات جالبی دارد: در نیم فصل پارس جنوبی خیلی خوب کار کرد. تیم یکدستی که از لیگ دوم آمد و الان دوم جدول است. این نشان می‌دهد چه کار بزرگی کرده‌اند. باید به کادرفنی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه تبریک گفت. اما در بین بازیکنان شاخص لیگ من علیپور را خیلی خوب دیدم. همه خوب هستند زیاد نمی‌توان اسم برد که خیلی خوب بوده ولی علیور در 15 تا بازی نشان داد خوب تمرین و کار می‌کند. زحمت می کشد و استفاده آن را هم می‌برد، مسلمان هم همین طور است.

پروین که در برهه‌ای مدیریت باشگاه را نیز برعهده داشت در خصوص تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: حتما باید با آقای برانکو تمدید کنند. مربی باشخصیت و کاربلد همه جوره باید از او حمایت کرد. هواداران هم اصلا اگر نباشند فوتبال اینطور رونق پیدا نمی‌کند. هواداران هستند که باعث رشد فوتبال شده‌اند و دم این هواداران گرم. کل ایران را می‌گویم از استقلال و پرسپولیس بگیر برو جلو.

اسطوره تکنیکی سرخپوشان در مورد اظهارنظر جنجالی کریس رونالدو در زمان دریافت جایزه بهترین بازیکن که خود را بهترین بازیکن تاریخ نامید گفت: خود رونالدو گفته من بهترین بازیکن تاریخ هستم؟!  ولی من مسی را بیشتر از رونالدو قبول دارم. مسی، مارادونا و پله همه در زمان خودشان خیلی خوب بودند الان تو این موقعیت من مسی را بهتر از رونالدو می‌دانم حالا توپ طلا بگیرد یا نگیرد.

پروین در پایان خواست تا حمایت لازم از وحید شمسایی صورت گیرد تا افتخار آقای گلی فوتسال جهان همچنان در ایران باقی بماند: من نمی‌دانم چرا شمسایی را برای بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال آماده نمی‌کنند تا رکوردش بالا برود؟ چه مشکلی دارد؟ مگر قتل کرده است؟ افتخار مملکت است و 5-10 بازی دوستانه بگذارند این کار انجام شود. الان طرف مقابل شمسایی دارد همین کار می‌کند تا رکورد شمسایی را بگیرد ما هم باید کمک کنیم شمسایی در بازی‌های دوستانه و نه رسمی بتواند با بازی کردن و گلزنی رکوردش را حفظ کند مگر چه گناهی کرده که با او چنین رفتاری می‌کنند؟ اگر خلافکار است چرا در لیگ بازی و مربیگری می‌کند؟ باید به فکر افتخار مملکت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز