خبرگزاری کار ایران

اعتراض هواداران تراکتورسازی به مسئولان باشگاه؛

اخباری باید به تراکتور برگردد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۲۲

مذاکره سپاهان با اخباری موجب ناراحتی هواداران تراکتورسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در فصل جاری به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات در پست دروازه‌بانی به مشکل برخورد و بی‌تجربگی فرزین گروسیان در طول رقابت‌های نیم فصل اول امتیازات زیادی از این تیم گرفت تا جای خالی محمدرضا اخباری، گلر محبوب تبریزی‌ها و فصل گذشته این تیم به شدت احساس شود.

اخباری که به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی‌اش برای ماندن در تراکتورسازی به رضایت‌نامه سایپا نیاز داشت، با مخالفت این باشگاه مجبور شد به جمع شاگردان دایی برگردد و نیم فصل نخست را در این تیم حضور داشته باشد. هرچند عملکرد او در جمع نارنجی‌پوشان اثری از روزهای خوش در تراکتورسازی نداشت و اخباری هفته‌های پایانی نیم فصل را به دلیل عملکرد ضعیف با نیمکت نشینی پشت‌سر گذاشت.

بازی نکردن اخباری در ترکیب اصلی و از دست دادن شانس حضورش در تیم ملی در جام جهانی باعث شده این بازیکن به فکر جدایی از نارنجی‌پوشان بیافتد و همین موضوع شاخک باشگاه‌هایی که مشکل گلر دارند را تیز کرده است. سپاهان که از جذب رحمتی نا امید شده اولین و جدی‌ترین مشتری اخباری است و طاهری، مدیرعامل باشگاه برای مذاکره در مورد جذب وی راهی تهران شد.

با وجود اقدام رسمی سپاهانی‌ها برای جذب اخباری، هیچ تلاشی از تراکتورسازی برای جذب اخباری دیده نشده است در حالیکه اخبار اواخر نیم فصل از علاقه این تیم برای بازگرداندن دروازه‌بان سابقش خبر می‌داد. این موضوع باعث دلخوری و خشم هواداران تراکتورسازی شده است و آنها از مسئولان باشگاه می‌خواهند اجازه ندهد اخباری به سپاهان برود و اگر قرار به جدایی وی از سایپا است باید جذب تراکتورسازی شود.

با توجه به علاقه‌ای که آجورلو همیشه به طرفداران باشگاه و فضای مجازی داده است باید دید آیا شاهد مذاکره برای جذب اخباری خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز