خبرگزاری کار ایران

عباس ترابیان: تورنمنت چهار جانبه اصفهان بی‌نظیر بود / با تیم فوتسال بلاروس و اسلوونی بازی دوستانه داریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۲۰

رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان درباره برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده‌سازی و حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: طبق برنامه قرار است تیم ملی بلاروس در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۷ دی ماه به تهران سفر کند و دو بازی دوستانه با این تیم در تهران برگزار کنیم. پس از آن هم  تیم ملی عازم اسلوونی خواهد شد و دو بازی تدارکاتی نیز با تیم ملی آن کشور که میزبان جام ملت‌های اروپاست، برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری این دیدارهای دوستانه و آماده‌سازی، تیم ملی در تاریخ ۹ بهمن ماه برای حضور در جام ملت‌های آسیا عازم چین تایپه خواهد شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه در مورد برگزاری تورنمنت چهارجانبه اصفهان و کیفیت برگزاری این مسابقات تصریح کرد: خوشبختانه تعامل خیلی خوبی با هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم و کمک زیادی شد تا استانداردهای لازم را برای این مسابقات کسب کنیم. این مسابقات به لحاظ استانداردهای برگزاری در ایران بی‌نظیر بود و تمام استانداردها در آن رعایت شده بود که مدارک و گزارش‌های آن را هم به فیفا ارسال کردیم.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال یک سال به تعویق افتاده است‌، گفت: فعلاً چیزی در این مورد از طریق کانال رسمی به من اعلام نشده است و از این موضوع اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز