خبرگزاری کار ایران

مهاجری: بازیکنان گسترش فولاد حرفه‌ای وقت کشی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۸۷

سرمربی پدیده مشهد گفت: گسترش با یک دفاع چند لایه از گل خود مراقبت کرد و ما هم نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی برابر گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال جریان دارد و باید تلاش کنیم. با بازیکنان در مورد غافلگیری صحبت کردم. روند کار تیم‌های کریمی را می‌دانم. برای آنها شرایط را تشریح کردیم و فیلم این مسئله را به آنها نشان دادیم اما از این موضوع غافل شدیم. گسترش با یک دفاع چند لایه از گل خود مراقبت کرد و ما هم نتوانستیم به گل برسیم. متاسفانه امروز روز پدیده نبود.

سرمربی پدیده ادامه داد: عدم آشنایی ما با ورزشگاه بماند. ما میزبان هستیم و باید تیم غالب باشیم و به حریف فشار بیاوریم. هر وقت خواستیم از فضای پشت و کناری حریف استفاده کنیم به دلیل سر بودن زمین نتوانستیم این کار را انجام دهیم. آخرین بازی ما در این زمین مقابل فولاد بود. باید بتوانیم در اینجا تمرین کنیم. زمانی می‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم که با وضعیت ورزشگاه و چمن به طور کامل آداپته شده باشیم. در ورزشگاه ثامن این شرایط را داریم که تمرین کنیم. این ورزشگاه چمن تازه‌ای دارد و نیاز به تمرین داریم. در کل امروز روزمان نبود. بازیکنان تلاش خود را کردند ولی نتیجه نگرفتیم.

مهاجری افزود: بحث اصلی تعلل گسترش در شروع مجددها بود. در بازی با پرسپولیس محمدرضا خانزاده توپ را می‌کارد تا بازی را آغاز کند اما توپ در چاله بود و وقتی جای آن را تغییر می‌دهد، داور به این بازیکن کارت می‌دهد. تنها جایی که می‌توانم به داوری گلایه کنم این است که داور اجازه داد گسترش بازی را از جریان بیاندازد بدون اینکه داور بخواهد واکنش نشان دهد. داور و کمک‌هایش در کل عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی پدیده در مورد وقت کشی بازیکنان گسترش فولاد، گفـت: خیلی از جاها به صورت حرفه‌ای توپ را از سرعت انداختند. در یک صحنه تیموریان می‌خواست کرنر بزند توپ را بیرون محوطه مشخص کاشت که داور به سمت او آمد و تذکر دارد. گلر آنها هم خیلی حرفه‌ای این کار را انجام می‌داد.

مهاجری در مورد اینکه بازیکن ایرانی یا خارجی جذب می‌کنند، گفت: یک تعداد بازیکنان ایرانی قرارداد دارند و باید با آنها صحبت کنیم تا رضایتشان را بگیریم. اگر این اتفاق نیفتد باید به دنبال خارجی برویم. وقتی حرف تقویت از 3-4 بازیکن زده می‌شود نشان می‌دهد در هر پست نیاز به جذب بازیکن داریم. ۴ جای خالی داریم. تیم ما از روز شنبه به اردو می‌رود و کارمان را در کیش دنبال می‌کنیم.

وی در پایان تصریح  کرد: این بازی ما را از رقابت از تیم‌های بالای جدول عقب انداخت. بدهنگام شکست خوردیم. باید تلاش کنیم تا این فاصله را جبران کنیم. به هر حال این هم جزوی از فوتبال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز