خبرگزاری کار ایران

فکری برای نفت سنگ تمام گذاشته؛

خدایی: صعود نفت به لیگ برتر هنوز قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۴۴

بازیکن نفت مسجد سلیمان گفت: آقای فکری دیسیپلین خاصی دارند و بازیکنان با ایشان راحت هستند.

میلاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تساوی پرگل نفت مسجد سلیمان برابر بادران تهران گفت: یکی از حساس ترین بازی‌های لیگ یک با تساوی به پایان رسید و هیچ چیز از ارزش‌های دو تیم کم نمی‌‌شود. هفته گذشته با نساجی بازی داشتیم و ریکاوری سختی را پشت سر گذاشتیم. خداراشکر ما از نتایج کسب شده راضی هستیم و هر هفته دو امتیاز اختلافمان را زیاد می‌کنیم تا با صعود به لیگ برتر هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات را از اول فصل زود آغاز کردیم و رفته رفته هماهنگ شدیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. همه ما از شرایط فعلی نفع می‌بریم و برای صعود به لیگ برتر یکدل هستیم.

خدایی درباره اینکه رمز موفقیت نفت برای قهرمانی در نیم فصل اول چه بوده، گفت: کادرفنی با دانش و بازیکنان با انگیزه در کنار هم یکدل بودن را دستور کار قرار داند تا اختلاف با حریفان را حفظ کنیم. به هر حال نباید نقش درخشان مدافعان و دروازه بان را در این بین نادیده گرفت.

بازیکن نفت مسجد سلیمان ادامه لیگ دسته یک برای نفت را اینگونه پیش بینی کرد: از نظر هدف شخصی دوست دارم جو لیگ برتر را تجربه کنم و لباس تیم ملی را داشته باشد تا برای مردم کشورم افتخار آفرینی کنم. هدف ما نتیجه عالی در نیم فصل اول بود و همین امر رقم خورد؛ از این به بعد کار ما آغاز می‌شود چون برای قهرمانی باید بجنگیم. آقای فکری دیسیپلین خاصی دارند و بازیکنان با ایشان راحت هستند. سرمربی ما برای نفت سنگ تمام گذاشته. روند آماده سازی زیر نظر ایشان به بهترین شکل ممکن پیش رفته که اینجای جدول هستیم. سرمربی ما برای نفت سنگ تمام گذاشته. مدیریت هم تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را فراهم کند و از آنها ممنونیم. هوادارانمان هم در بازیهای داخل و خارج برای حمایت از ما هرکاری کردند اما اینکه فعلا 7 امتیاز نسبت به تیم رده دومی اختلاف امتیاز داریم صعودمان را قطعی نمی‌کند و باید در این راه دراز تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز