خبرگزاری کار ایران

پیکان را می‌بریم تا نیم فصل را با جایگاه خوب تمام کنیم

محمد دانشگر: به دیدن دایی در مراسم قرعه‌کشی افتخار کردیم/ می‌خواهم مسافر روسیه باشم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۶۹

مدافع جوان سایپا از شرایط این تیم و همچنین قرعه‌کشی جام جهانی می‌گوید.

محمد دانشگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سایپا مقابل گسترش فولاد در تبریز اظهار داشت: حریف در این دیدار از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل استفاده کرد و متاسفانه شکست سنگینی خوردیم که شاید شایسته آن نبودیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی گسترش فولاد از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد و توانست ما را شکست دهد. به هر صورت تلاش می‌کنیم تا در ادامه فصل جبران کنیم.

وی در مورد بازی با پیکان در هفته پایانی نیم فصل گفت: بازی خیلی سختی با پیکان داریم. آنها چند هفته است نتیجه نمی‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود کار مقابل‌شان سخت شود ولی ما اهدافی داریم که نیم فصل را با بهترین رتبه ممکن به پایان برسانیم و در این راه چاره‌ای جز پیروزی مقابل پیکان نداریم.

مدافع جوان سایپا در ادامه گفت: ما در این فصل تیم جوانی داریم و تغییرات زیادی هم ایجاد شد که این میزان تغییرات قاعدتاً نیاز به زمان برای جواب دادن دارد و به همین دلیل شاید امتیازاتی از دست داده باشیم. مشکلات داوری هم خیلی به ما لطمه زد ولی متاسفانه چون تماشاگر نداریم خیلی به اشتباهات داوری علیه ما پرداخته نمی‌شود.

دانشگر در مورد مراسم قرعه‌کشی جام جهانی عنوان کرد: خوشحال شدم که آقای دایی به این مراسم دعوت شد و دیدن اسطوره فوتبال کشورمان که سرمربی تیم ماست در این مراسم باعث افتخار من بود. قرعه‌ای هم که برای ایران ایجاد شد را دوست داشتم و با اینکه سخت است ولی قرعه جذابی است.

وی در پایان در مورد تیم ملی گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت در جام جهانی دارم و امیدوارم خودم هم یکی از مسافران روسیه باشم. من در همه رده‌های ملی بازی کردم ولی تیم ملی بزرگسالان بحثش با سایر رده‌ها فرق می‌کند و رسیدن به این تیم کار خیلی سختی است و بازیکنان زیادی وجود دارند که باید با آنها رقابت کرد ولی همه تلاشم را می‌کنم تا مسافر روسیه باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز