خبرگزاری کار ایران

دوراهی بزرگ تارتار؛ برخورد چکشی با ستاره یاغی یا چشم پوشی پدرانه!

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۵۲

سرمربی پارس جنوبی جم در دیدار برابر نفت تهران شاهد اقدامی از سوی مهاجم تیمش بود که حال باید درباره آینده او تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ابراهیم صالحی که در خط حمله پارس جنوبی جم یکی از مهره‌های اصلی بوده و مهدی تارتار حتی از او در بازی برابر پرسپولیس هم اعتماد کرده بود، در دیدار مقابل نفت تهران حرکت ناشایستی را انجام داد که سرمربی این تیم نمی‌تواند به راحتی از کنار او بگذرد.

صالحی که تا دقیقه 50 دیداری که پارس جنوبی در آن برای تصاحب صدر جدول می‌جنگید، موفق به گلزنی نشد و به نظر تارتار سعید محمدی فر به جای او وارد ترکیب شد تا در روند بازی تغییراتی ایجاد شود؛ هرچند نتیجه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و صدرنشینی از آن پرسپولیس شد اما حرکتی ناپسندیده‌ای که صالحی در هنگام تعویض انجام داد او را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

پس از ورود محمدی فر به ترکیب و خروج صالحی از زمین بازی، مهدی تارتار به رسم تمامی سرمربیان مستطیل سبز برای خسته نباشید گفتن به شاگردش سمت او رفت اما صالحی که از این تعویض به شدت ناراحت بود حاضر به خوش و بش با سرمربی پارس جنوبی نشد و با عصبانیت مستقیم به رختکن رفت!

این اقدام صالحی گذشته و حال مهدی تارتار باید درباره او تصمیم گیری کند. تارتار دو راه پیش رو دارد. اینکه مانند بسیاری از سرمربیان دیگر از این اقدام به شدت ناراحت شود و به نوعی با صالحی چکشی برخورد کند تا او چند جلسه از ترکیب دور باشد.

دوم اینکه او از سرمربیان بزرگ حاضر در لیگ برتر درس بگیرد. همانند وینفرد شفر که در قبال اقدام مهدی قائدی پدرانه عمل کرد یا الگو برداری از برانکو ایوانکوویچ که همیشه سعی کرده حواشی حوالی تیمش به خصوص مهدی طارمی را جمع کند تا تیمش وارد حاشیه نشود.

به هر حال صالحی هم تا به امروز به حرکت زشت در ورزشگاه تختی فکر کرده و به احتمال زیاد از این اقدام پشیمان است اما باید دید مهدی تارتار چگونه این حواشی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز