خبرگزاری کار ایران

بگوویچ اعلام کرد که به تمرینات برگردم؛

میرزاپور: چند نفر با میله و چاقو به من حمله کردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۰۷۲

مربی دروازه‌بان های گل گهر سیرجان از بازگشت جنجالی‌اش در تمرینات گفت.

به گزارش ایلنا، روز گذشته ابراهیم میرزاپور که نزدیک به دو ماه پیش از کادرفنی گل گهر سیرجان جدا شده بود با نظر وینگو بگوویچ به تمرینات بازگشت اما حضور مجدد او موجب شد تا دیگر اعضای کادرفنی به این موضوع معترض شوند و حواشی عجیبی در تمرین روز گذشته سیرجانی‌ها پدید بیاید.

ابراهیم میرزاپور در این خصوص در برنامه "فوتبال یک" گفت: با مدیران باشگاه جلسه‌ای برگزار کردیم و نظر آقای بگوویچ بود که به تیم برگردم. اینطور متوجه شدم که یکی از اعضای کادرفنی گفته بود که اگر میرزاپور به تمرینات برگردد به همراه چند نفر دیگر از کادرفنی جدا می‌شوند.

دروازه بان سابق تیم ملی ادامه داد: بازگشت من به تمرینات اعتراض اعضای کادرفنی را به دنبال داشت که بگوویچ به آنها گفت به کسی ربطی ندارد و خودش تصمیم‌گیرنده است. در راه بازگشت به سیرجان پس از تمرین یک ماشین جلوی من را گرفت. چند نفر با میله و چاقو به من حمله کردند و گفتند که اگر تیم را ترک نکنم، مرا اذیت خواهند کرد.

میرزاپوردر واکنش به اظهارات حسن بدخشان، رئیس هیئت مدیره این باشگاه که گفته بود سرمربی کروات او را اخراج کرده است و مجددا به تمرین برگشته گفت: اگر اخراج من تصمیم بگوویچ بوده،‌ پس چرا دوباره به تیم برگشته‌ام؟ من یک جلسه با مدیران باشگاه داشتم و بگوویچ اعلام کرد که به تمرینات برگردم.

پس از میرزاپور، حسن بدخشان رئیس هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر  روی خط آمد و درباره وضعیت پنج نفر از اعضای کادرفنی که استعفا کرده‌اند، اظهار داشت: رضا فتح‌آبادی، سرپرست تیم ما که یک ماه محروم است،‌ اما مرتضی یکه و رسول زمانی، مریبان ما با جلسه‌ای که داشتیم به تیم بازگشته‌اند و در تمرینات حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز