خبرگزاری کار ایران

از حرف مهدوی‌کیا تعجب کرد

حسین کعبی: دوست داشتم با دسته‌گل به استقبال فیگو بروم/ نمی‌دانم چرا عادل من را به برنامه دعوت نکرد/ دوست دارم با آلمان و اسپانیا بیافتیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۰۳۷

کاپیتان سپیدرود از حضور فیگو در ایران و خاطره بازی جام جهانی 2006 می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هربار در فوتبال ایران نام لوئیز فیگو می‌آید، ذهن همه به سمت حسین کعبی و تقابل این دو نفر در جام جهانی 2006 می‌رود و آن ضربه معروف کف پا به صورت کاپیتان پرتغال هنوز در ذهن فوتبالدوستان وجود دارد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه هنوز با شنیدن نام فیگو همه یاد او می‌افتند اظهار داشت: این باعث افتخار من است که تجربه بازی مقابل یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال را در دوران حضورم در تیم ملی داشتم و بازهم افتخار می‌کنم خاطره‌ای هرچند تلخ باعث شده با شنیدن نام فیگو همه یاد من بیافتند. آن اتفاق تلخ‌ترین خاطره دوران فوتبالی من است و یک لحظه بی‌احتیاطی ممکن بود حادثه بدی ایجاد کند ولی خدا را شکر به خیر گذشت. برایم جالب است هنوز هم هر جا می‌روم در مورد این موضوع با من صحبت می‌کنند.

وی در مورد دومین حضور فیگو در ایران بعد از آن بازی گفت: سری پیش فیگو به ایران آمد دوست داشتم به استقبالش بروم ولی تهران نبودم و امکانش فراهم نشد. این سری هم قصد داشتم به فرودگاه بروم و با دسته‌گل از او استقبال کنم و بابت آن اتفاق معذرت‌خواهی کنم ولی بازهم امکانش فراهم نشد و از این موضوع ناراحتم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در مورد دعوت فیگو به برنامه نود عنوان کرد: اتفاق خوبی است و انتظار داشتم من هم به برنامه دعوت شوم و فکر می‌کنم مردم هم چنین اتفاقی را دوست داشتند ولی با احترامی که برای عادل فردوسی‌پور قائلم فکر می‌کنم او ما را فراموش کرده است و انگار نه انگار روزی بازیکن تیم ملی بودم و جزو چند بازیکنی هستم که بیشترین بازی ملی را دارد.

کعبی در مورد اینکه حاضر است روی خط برنامه نود برود یا نه گفت: من در این مورد نباید تصمیم بگیرم و اگر بخواهند روی خط بروم حتما با من تماس می‌گیرند.

وی در رابطه با دعوتش به مراسم شب‌های فوتبالی هم عنوان کرد: از آقای عبداللهیان ممنونم که به من لطف داشت ولی خیلی دیر به من اعلام کردند و از پیش بلیت مشهد داشتم و امکان کنسل کردن آن وجود نداشت و عذرخواهی کردم. اگر زودتر می‌گفتند در خدمتشان بودم.

کاپیتان سپیدرود در پایان با اشاره به قرعه مورد نظرش برای ایران در جام جهانی عنوان کرد: من از مهدوی‌کیا تعجب کردم که چرا می‌گوید دوست دارد با تیم‌های ضعیف همگروه شویم. به نظرم بهترین فرصت برای تقابل با بزرگان دنیاست و نباید این فرصت را از دست داد. بهترین قرعه برای ما همگروهی با آلمان و اسپانیاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز