خبرگزاری کار ایران

برنامه رقابت‌های پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان اعلام شد / بختیار و صادق‌زاده در نخستین روز وزنه می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۶۱

برنامه رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان اعلام شد که طی آن محسن بختیار و علی صادق زاده در نخستین روز مسابقات وزنه می زنند.

به گزارش اینلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت‌های پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه به میزبانی مکزیکوسیتی کشور مکزیک برگزار می‌شود.

براساس برنامه این رقابت‌ها، در نخستین روز این مسابقات یعنی شنبه ۱۱ آذرماه محسن بختیار در دسته ۵۴ کیلوگرم رده سنی جوانان و علی صادق‌زاده در دسته ۱۰۷ کیلوگرم بزرگسالان مسابقه خواهند داد.

روز یکشنبه ۱۲ آذرماه امیر جعفری و یوسف یوسفی در دسته ۵۹ کیلوگرم رقابت می‌کنند.

مانی دهباشی در دسته ۴۹ کیلوگرم و نادر مرادی و روح‌الله رستمی در دسته ۷۲ کیلوگرم در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه به مصاف حریفان خود می‌روند.

علی حسینی و مجید فرزین در دسته ۸۰ کیلوگرم در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه رقابت می‌کنند.

در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه سیدحامد صلحی پور در دسته ۸۸ کیلوگرم رقابت می‌کند.

محسن بختیار پس از رقابت در روز نخست مسابقات در رده سنی جوانان در روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه در دسته ۵۴ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و سامان رضی در دسته ۹۷ کیلوگرم وزنه می‌زنند.

در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان - جمعه ۱۷ آذرماه - نیز سه نماینده کشورمان رقابت خواهند کرد. صمد عباسی در دسته ۶۵ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم رقابت خواهند کرد.

تمرینات تیم ملی پارا وزنه برداری تحت نظر علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی، علی فخرآور و جواد رازی، مربیان تیم ملی درحال برگزاری است و تیم ملی روز نهم آذرماه تهران را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان ترک می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز