خبرگزاری کار ایران

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال برگزار شد

رحیمی: حتما بر روی سکو خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۴۵

در ادامه نشست‌های فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون هندبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا در ادامه نشست‌های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، نماینده حراست و اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی رئیس و رجبی دبیر فدراسیون هندبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هاشمی ضمن اشاره به برخی مسائل مربوط به بازی‌های آسیایی بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب جهت حضور در این رقابت‌ها را تاکید و عنوان کرد: با توجه به اعزام هندبال به بازی‌های جاکارتا و با شناختی که از آقای رحیمی داریم شاهد حضور قدرتمندانه این تیم در اندونزی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مدال آوری رشته‌های تیمی برای ما در بازی‌های آسیایی از اهمیت بسزایی برخودار بوده و ارزشمند است و باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در نتیجه گیری بین دیگر هم تیمی ها و ورزشکاران می‌شود.

در ادامه علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت:  ما الان یکی از بهترین تیم‌های دوران هندبال را با هدایت ماچیک داریم و هر 12 لژیونر کشورمان اعلام آمادگی کردند با جان و دل برای تیم ملی بازی کنند.

وی ادامه داد: ما برای ایجاد همدلی و همزبانی آقای رجبی که در رده های سنی مختلف کاپیتان تیم ملی بودند و ارتباط خوبی با مربیان و بازیکنان داشتند را به عنوان دبیر انتخاب کردیم تا جامعه هندبال بتواند تعامل بهتری با فدراسیون داشته باشد و در اولین گام باید راهی رقابت‌های آسیایی کره جنوبی و کسب سهمیه جهانی شویم که برای این کار دو اردوی احتمالی در اسلونی و قطر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به شما قول می‌دهم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا، بهترین تیم را اعزامی کنیم و حتما بر روی سکو خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز