خبرگزاری کار ایران

به دنبال صرف فعل خواستن هستیم؛

باقری: بازیکنان خونه به خونه برای یک هدف می‌جنگند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۳۲

مهاجم خونه به خونه بابل معتقد است حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم همدلی بازیکنان و کادرفنی برای کسب نتایج بهتر را بیشتر از پیش کرده است

روح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار هفته پانزدهم مقابل شهرداری ماهشهر گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما پس از برد برابر نفت مسجد سلیمان به همراه آقای نکونام به شخصیت تیمی دست پیدا کردیم که همه از آن آگاهی دارند. به این باور داریم که می‌توانیم در بازی‌ها پیروز از زمین خارج شویم. خدا راشکر ما از نقاطی که آقای نکونام گفته بودند با بازی هوشمندانه سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم.

باقری درباره تاثیرگذاری‌اش روی روند نتیجه گیری چند هفته اخیرخونه به خونه گفت: صد در صد تمام گل‌هایی که من به ثمر رساندم روی زحمات تک تک بازیکنان بوده و همه ما برای یک هدف می‌‌جنگیم.

مهاجم خونه به خونه درباره شکست رکورد کلین شیت‌های خونه به خونه در ماهشهر عنوان کرد: ما همیشه چند نکته برای بازی‌ها در نظر می‌گیریم و اینکه همه در حمله و دفاع سهیم هستند. همانطور که همه برای گل زدن تلاش می‌کنیم همین کار در گل نخوردن هم تکرار می‌شود. ما بازی را بردیم و با سه امتیاز به بابل برگشتیم اما از اینکه نوار کلین شیت‌ها پاره شد ناراحت شدیم؛ امیدواریم این آخرین گلی باشد که در نیم فصل اول دریافت می‌کنیم.

باقری درباره اینکه شاگردان نکونام 10 بازی اخیر را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند، اظهار داشت. تمامی این اتفاق‌ها از یک چیز سرچشمه می‌‌گیرد و آن هم همدلی بازیکنان و کادر فنی است. ما به دنبال عملی کردن فعل خواستن هستیم و روحیه آقای نکونام در عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: این که می‌گویند سبک بازی ما دفاعی است کاملا اشتباه است. در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم که با اختلاف گل بیشتر پیروز نشدیم. ما اول به دنبال گل نخوردن هستیم و سپس برای گل زدن متمرکز می‌شویم. بازی پیش رو برابر اکسین 6 امتیازی است و این بازی را با حمایت هوادارن برنده می‌شویم تا اختلاف با صدر جدول را کاهش بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز