خبرگزاری کار ایران

پیام عذرخواهی و تشکر مالک نساجی مازندران از هواداران

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۸۱

مالک باشگاه نساجی مازندران با انتشار پیامی از حضور پرشور و عاشقانه هواداران، در بازی با نفت مسجد سلیمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، مهندس فرهاد صنیعی فر بابت نتایج اخیر و شکست مقابل نفت مسجد سلیمان از طرفداران نساجی مازندران عذرخواهی کرد.

در این پیام خطاب به هواداران نساجی آمده است:

" قبل از هر چیز افتخار می کنم نساجی مازندران هوادارانی مملو از انرژی، محبت و عشق دارد. اعتراف هم می کنم نتایج اخیر به ویژه دو شکست متوالی برابر ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان چیزی نبود که شما خوبان انتظارش را داشته یا مستحق آن باشید. بر این اساس بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از همه شما به خاطر زحمات زیادی که کشیده و حمایت هایی که داشتید،به نمایندگی از مجموعه نساجی مراتب عذرخواهی خودم را از تمامی عاشقان این تیم اعلام کنم. یقین بدانید هدف ما خدمت و خوشحال کردن هواداران و فراهم ساختن شرایط بهتر برای پیشرفت تیم است. شکست، باخت و از همه بدتر تسلیم شدن، هیچ تناسبی با روحیات و ویژگی های اخلاقی من ندارد. همچنین می دانم بسیاری از شما نگران نساجی هستید و این نگرانی به جاست. صدای همه شما هواداران نساجی را شنیدیم و تلاش خواهیم کرد با نهایت جدیت و شدت مشکلات تیم را ریشه یابی و حل کنیم. مطمئن هستم می توانیم به کمک هم نتایج اخیر را فراموش کرده و روزهای خوب گذشته را تکرار کنیم چون تک تک شما هواداران نساجی مثل همیشه پشت تیم ایستاده و خواهید ایستاد. باز هم از همه شما متشکرم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز