خبرگزاری کار ایران

اوزیل با بارسلونا به توافق نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۷۲

آرسن ونگر، مربی آرسنال گفته خبر توافق مسعود اوزیل با بارسلونا صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، او البته می‌گوید که کنترلی روی رفتار ایجنت‌های این بازیکن آلمانی ندارد. از ونگر پرسیدند که آیا اوزیل با بارسلونا بر سر قرارداد به توافق رسیده و او گفت: «نه اما من چه کنترلی می‌توانم روی این مساله داشته باشم؟ همه این آدم‌ها ایجنت‌هایی دارند که می‌توانند با هر کسی صحبت کنند. این اتفاق در طول دوران ورزشی آنها می‌افتد.»

ونگر همچنین گفت که اوزیل و الکسیس سانچس همچنان متعهد به پیراهن آرسنال هستند. این در حالی است که قرارداد این دو در پایان فصل منقضی می‌شود و احتمالا هر دو نفر باشگاه را ترک خواهند کرد.

ونگر گفت: «آنها روراست هستند. من صداقت آنها را زیر سوال نمی‌برم. هیچ ‌کس نمی‌داند زمانی که این بازیکنان به انتهای قراردادشان برسند چه خواهد شد. دغدغه ما این است که آنها در روز یکشنبه خوب بازی کنند. همین و بس. آنها می‌خواهند نمایش خوبی داشته باشند. من هیچ نگرانی ندارم و بیشتر دغدغه عملکرد تیمم را دارم. اوزیل و الکسیس زمانی که به تیم کمک می‌کنند تا نتیجه بگیرد ستایش می‌شوند. زمانی که تیم خوب کار نکند هم از آنها انتقاد می‌شود. من بیشتر به این توجه دارم که تیم عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز