خبرگزاری کار ایران

آزار: پیراهنم را با صلاح عوض می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۷۰

ادن آزار، هافبک بازیساز بلژیکی چلسی می‌گوید که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که این فصل با بازی‌های خوبش در آنفیلد و نیز تیم ملی مصر توجه خیلی‌ها را جلب کرد و مورد تحسین قرار گرفته، می‌توانست ستاره آبی پوشان لندن باشد اگر فرصتی که شایسته‌اش بود را در این تیم دریافت می‌کرد.

به گزارش ایلنا، آزار همچنین گفت که پس از بازی امروز چلسی و لیورپول در آنفیلد می‌خواهد پیراهنش را با ستاره مصری میزبان عوض کند.

صلاح ماه ژانویه سال 2014 با قراردادی 11 میلیون پوندی از بازل سوییس به چلسی پیوست تا جای خوان ماتا را در این تیم پر کند اما او در تمام رقابت‌ها تنها 19 بازی انجام داد و بعد به فیورنتینا و رم قرض داده شد و در نهایت با قراردادی 12 میلیون پوندی به جالوروسی پیوست. او اما تابستان امسال دوباره به لیگ برتر برگشت تا برای لیورپول توپ بزند و در این تیم هم تا این مقطع از فصل خوش درخشیده است.

ادن آزار درباره صلاح گفت: «او هنوز هم در اوج است و حتی در تیم ملی کشورش هم خوب کار کرد تا آن را به جام جهانی برساند. در لیورپول او هنوز هم دارد خوب بازی می‌کند، پس به نظر من باید مراقبش باشیم. مطمئناً بعد از بازی به سراغش می‌روم و پیراهنش را از او خواهم گرفت.» آزار درباره وضعیت خود و تیمش پس از انجام دو سفر طولانی مجموعاً‌ به مسافت 5 هزار مایل برای رفت و برگشت از آذربایجان برای بازی مقابل قره‌باغ در لیگ قهرمانان در عرض 72 ساعت – چیزی که نگرانی آنتونیو کونته را از افت آمادگی بازیکنانش در پی داشت – گفت: «من که 100 درصد آماده‌ام و حالم خوب است. بسیاری از بازیکنان ما چهارشنبه بازی نکردند و من هم تنها 60 دقیقه بازی کردم و انگولو کانته هم تعویض شد. پس ما می‌توانیم سرحال و پرانرژی مقابل لیورپول بازی کنیم، حتی اگر فاصله این بازی با بازی قبلی‌مان کم بوده باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز