خبرگزاری کار ایران

کارشناسان واقعیت‌ها را پنهان می‌کنند

گل محمدی: نباید مغرضانه از تراکتورسازی ایراد گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۵۹

سرمربی تراکتورسازی در پایان بازی برابر سپیدرود رشت گفت:

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش برابر سپیدرود رشت گفت: روند تیم ما در نیمه اول خوب بود و خیلی خوب هم توانستیم این روند را حفظ کنیم. در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و در ضد حمله‌ها هم می‌توانیم دو یا سه گل دیگر هم بزنیم. حریف هم در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه ما وارد کرد و بازی هم یک مقدار حساس شده بود چرا که بازیکنان برای بردن این دیدار استرس داشتند و اگر این بازی را نمی‌بردیم کارمان سخت می‌شد. همین استرس باعث شده بود محتاط بازی کنیم. با این حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

گل محمدی افزود: از مسئولان ورزشگاه یادگار امام هم تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند تا این ورزشگاه را برای این دیدار آماده کنند. امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد تا روهای خوبی را باری هواداران رقم بزنیم.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به این سوال که شاگردانش در اواسط نیمه دوم به بعد بازی دچار افت می‌شوند، اظهار داشت: فکر می‌کنم این نظر کارشناسان درست نیست. تیم ما به هیچ عنوان پس از دقیقه 75 بازی را وا نداده است. حتی در برخی از بازی‌هایمان در دقایق پایانی گل زده‌ایم. در جام حذفی هم ما پس از دقیقه 85 بود که به حریفمان گل زدیم. فکر می‌کنم کارشناسان واقعیت‌ها را پنهان می‌کنند البته نمی‌دانیم آنها بیشترِ کارشناسان هستند یا تعداد کمی از آنها. به طور کلی چیز خاصی نیست که به آن بپردازیم.

گل محمدی درباره مصدومان تراکتورسازی اظهار داشت: محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها در هفته‌های گذشته کار ما را سخت کرده است. در بازی‌ بعدی هم مهدی شریفی را در اختیار نداریم و این کار ما را سخت می‌کند. امروز هم اسماعیلی اولین باری بود که در لیگ برتر بازی می‌کرد. تیم ما به نوعی خالی شده و یکسری جوان در تیم داریم. در این شرایطی که ما داریم نباید مغرضانه از تیم ایراد گرفته شود. بازیکنان ما در این دیدار خوب دفاع و خوب هم حمله کردند. حریف در نیمه دوم برتر از ما بود اما موقعیت خاصی نداشت. چند هفته بود پیروزی به دست نیاورده بودیم و همین باعث استرس بازیکنان ما شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز