خبرگزاری کار ایران

دایی: مقابل مشکی‌پوشان یا هرچیزی که هست بازی داریم/ کسی که مشخص نیست از کجا آمده راجع به فوتبالی‌ها صحبت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۸۴

سرمربی سایپا از دیدار تیمش در هفته سیزدهم مقابل نماینده مشهد در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای سایپا مقابل مشکی‌پوشان با تسلیت سالگرد درگذشت مرحوم دهداری، گفت: فردا بازی مهمی مقابل تیم مشکی‌پوشان یا «هر چی که هست» داریم. با تیمی بازی داریم که نتیجه این بازی هم برای آنها و هم برای ما حیاتی است. زمان اندکی داشتیم تا به برای این بازی آماده شویم، اما این هفته را با مصدومان کمتری تمرین کردیم. آروز داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و امیدواریم به آن برسیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم. مشکی‌پوشان در بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد و یک تیم سخت‌کوش و قلدر است؛ البته من به این تیم سیاه جامگان می‌گویم!

دایی در خصوص آینده سایپا نیز گفت: سعی می‌کنیم در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. تعداد مصدومان ما خیلی زیاد است که مطمئنا چند تا از آنها را تا آخر فصل در اختیار نخواهیم داشت اما خدا را شکر بقیه مصدومان ما در حال بهبود هستند و به تیم برمی‌گردند. مطمئنا در ادامه با تلاش‌هایی که بازیکنان می‌کنند و حمایت‌هایی که از سوی باشگاه می‌شود نتایج خیلی بهتری می‌گیریم و به رتبه‌های بالاتر جدول راه پیدا می‌کنیم.

سرمربی سایپا درباره سوالی مبنی بر اینکه اوضاع تیم نفت را چطور می‌بینید و درگیری‌هایی که بین مالک باشگاه و علی کریمی وجود دارد، باعث آسیب رسیدن به فوتبال می‌شود، تصریح کرد: در جریان تیم نفت نیستم و خوشبختانه و یا بدبختانه زیاد در فضای مجازی نیستم و اخبار را دنبال نمی‌کنم اما برای جامعه ورزش بد است که آدمی که اصلا مشخص نیست از کجا آمده و چه دارد و چه ندارد، راجع به فوتبالی‌ها صحبت می‌کند. وظیفه تمام فوتبالی‌ها این است که هوای فوتبالی‌ها را داشته باشند و پشت سر هم باشند.

دایی ادامه داد: این آدم‌ها اصلا معلوم نیست از کجا آمده‌اند که راجع به ما صحبت می‌کنند. متاسفانه این آدم‌ها را شما رسانه‌ها بزرگ کردید، فوتبالیست‌ها در زمین تلاش می‌کنند تا از آنها تعریف و تمجید شود اما به این آدم‌ها فقط در رسانه‌ها بها داده می‌شود آن هم برای اینکه 4 کلمه بیشتر در رسانه‌ها بنویسند وگرنه این آدم‌ها اگر در خیابان باشند هیچ کس آنها را نمی‌شناسند. بزرگتر از این آقایان آمده‌ و رفته‌اند و نباید زیاد روی آنها حساس باشیم و باید کسی که حق دارد به حقش برسد.

وی با انتقاد از وضعیت مالکیت باشگاه نفت تاکید کرد: امسال گفتم و در مصاحبه قبلی هم گفته‌ام در باشگاه نفت به جز اینکه حرف زده شود چیز دیگری ندیده‌ایم. شما ببینید چه شده است که آقایی که متولد سال 1352 است راجع به جبهه و جنگ حرف می‌زند و می‌گوید رودخانه کرخه را ما برعکس شنا کردیم. زمانی که این حرف‌ها را به من می‌زد به جز من 2 نفر دیگر هم بودند. چطور می‌شود اگر متولد 52 باشد که به چهره‌اش هم می‌خورد، اینها را تجربه کرده باشد، همزمان آمده‌اند در باتلاق گیر کردند و می‌گویند که ترکش خورده‌اند، این مسائل به فوتبال هیچ ربطی ندارد که ما دنبال طلبمان برویم و راجع به رشادت‌های آقایان حرف زده شود. اگر متولد 52 باشد و در جنگ این چنین بوده حتما در 6 یا 7 سالگی «کاتیوشا» می‌زده! من متولد 48 هستم و 4 سال از او بزرگترم اما ما مانده‌ام که چطور این کارها را آقایان انجام داده‌اند.

دایی اظهار داشت: فوتبال به آدم‌های اقتصادی احتیاج دارد که مدیر باشند نه اینکه بعضی‌ها بیایند و صحبت‌هایی بکنند که هیچ ربطی به فوتبال ندارد. قرار بوده جلسه‌ای برگزار کنند و راجع به طلب‌های ما تصمیم‌گیری شود، اگر شما دیدید که برگزار کنند ما هم دیده‌ایم. فکر کنم هوا خراب و ماشین‌ها کثیف شده برای همین نتوانستند با من تماس بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که با توجه به تعداد مصدومان بالای سایپا آیا او قصد دارد بازیکنی را از لیست سایپا خارج کند تا اقدام به جذب بازیکن جدیدی بکند، گفت: خداراشکر آنقدر جای خالی داریم که احتیاج نداشته باشیم کسی را از لیست تیم خارج کنیم. فقط 4 جای خالی برای بازیکن بزرگسال داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز