خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: قرعه‌ای که به ما خورد من را به وحشت انداخت

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۷۵

موریسیو پوچتینو مربی تاتنهام اعتراف کرد وقتی قرعه‌کشی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شده خیلی ترسیده و نگران بوده است.

به گزارش ایلنا، مربی آرژانتینی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش در زمین دورتموند که صدرنشینی شان در گروه H را قطعی کرد، این حرف را زد. تاتنهام با سه امتیاز اختلاف نسبت به مدافع عنوان قهرمانی، رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته و در بازی آخر میزبان آپوئل نیکوزیا است. فصل قبل در پایان بازی پنجم در گروه بسیار آسانتری که تیم‌های موناکو، لورکوزن و زسکامسکو در آن قرار داشتند، حذف تاتنهام قطعی شده بود.

پوچتینو گفت: «فصل قبل قرعه را که دیدیم با خودمان گفتیم شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی داریم اما این فصل وقتی حریفان خود را شناختیم، ترسیدیم، گفتیم مبارزه می‌کنیم و چیز دیگری نگفتیم و حالا ما در بالای جدول هستیم. سخت بود چون رئال مادرید، بوروسیادورتموند و آپوئل رقبای سختی هستند اما تلاش کردیم از فوتبال لذت ببریم و رقیب سختی باشیم و هر بازی را ببریم. از نتیجه راضی‌ام همینطور از صدرنشینی اما ما منتظر بازی بعدی هستیم.»

پوچتینو می‌توانست به برخی بازیکنانش استراحت بدهد با این فرض که بازی دو هفته بعد صدرنشینی‌شان را تضمین می‌کند اما او از هری کین و دله آلی استفاده کرد که اخیرا مصدوم بودند و همچنین دنی رز که در باخت شنبه مقابل آرسنال حتی روی نیمکت هم ننشست. رز با بازی خوب خود جایگاهش را توجیه کرد، کین پاسخ گل پیر امریک اوبامیانگ را داد و آلی به زیبایی به هئونگ میون سون پاس گل داد.

پوچتینو گفت: «از آلی راضی ام. او در این پست راحت است، می‌تواند پشت سر مهاجمان بازی کند یا نقش شماره هشت را داشته باشد چون کیفیت و استعداد و ظرفیت انطباق با پست‌های مختلف را دارد اما فقط از او راضی نیستم بلکه همه تیم خوب بودند. دنی رز هم عالی بود، بعد از 10 ماه مصدومیت اصلا آسان نیست.»

دورتموند حالا برای سومی و رسیدن به لیگ اروپا می‌جنگد و این فشار را بر پیتر بوژ بیشتر می‌کند. تیم او که در شش بازی آخرش تنها یک برد داشته شنبه بازی مهمی با شالکه روی فرم دارد در شهرآورد رور: «اعتماد به نفس تیم کم شده و این طبیعی است وقتی شما برای مدتی طولانی برنده نمی‌شوید. باید شهرآورد شنبه را ببریم، فقط پیروزی است که به حساب می‌آید. فکر نمی‌کنم این بازی می‌توانست زمان بهتری داشته باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز