خبرگزاری کار ایران

دامن زدن به این مسائل به ضرر پرسپولیس است

داوود فنایی: بیرانوند خودش به این حواشی پایان دهد/ تماشاگر به کسی که با پای شکسته مقابل استقلال بازی کرد اعتراض نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۱۶

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حاشیه‌های بیرانوند در دیدار با پدیده صحبت کرد.

داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حرکت علیرضا بیرانوند خطاب به اعتراض تماشاگران اظهار داشت: من این صحنه را ندیدم و فقط شنیدم چنین اتفاقی افتاده است. نمی‌دانم دلیل اعتراض هواداران چه بوده است و چرا بیرانوند آن واکنش را نشان داد و بدون اطلاع نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

وی افزود: به طور کلی مخالف دامن زدن به این مسائل هستم. بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده است و نباید با اون اینطور برخورد شود. سال گذشته تیم قهرمان شد و تا نیمه نهایی آسیا رفتیم و نتایج خوبی رقم خورده است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات آینده محروم است و این رفتارهایی که انجام می‌شود به زیان پرسپولیس خواهد بود و باید به فکر صلح آشتی برقرار کردن باشیم. بیرانوند هم خودش این حواشی را پایان دهد و به جای مصاحبه‌های جنجالی سعی کند دوباره با هواداران پرسپولیس آشتی کند.

فنایی در مورد اینکه در زمان بازی خودش هم چنین شرایطی را تجربه کرده یا نه، گفت: خدا را شکر من هیچ وقت با اعتراض هواداران روبرو نشدم. شرایط زمان ما قابل مقایسه با حال حاضر نیست. وقتی با پای شکسته برای هواداران مقابل استقلال بازی می‌کنی احترامت همیشه سر جای خودش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز