خبرگزاری کار ایران

اولین آزمون خارج از آزادی شفر/ مرزبان و سیاه جامگان به دنبال طلسم شکنی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۲۵

استقلال برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان می رود.

به گزارش ایلنا، اولین بازی استقلال با سرمربی گری وینفرد شفر در خارج از تهران و ورزشگاه آزادی دیدنی خواهد بود. سرمربی 67 ساله آبی پوشان تهرانی از تعطیلی لیگ استفاده کرد و تیمش را به جزیره کیش برد تا به دور از هیاهوهای پایتخت برای ادامه لیگ آماده کند. آبی پوشان در کیش یک دیدار دوستانه را هم مقابل منتخب این جزیره به انجام رساندند که حاصل آن یک تساوی بود.

سیاه جامگان با هدایت علیرضا مرزبان روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. با احتساب جام حذفی این تیم در سه مسابقه با هدایت سرمربی جدید خود سه باخت نصیبشان شد و حال باید دید پس از تعطیلات چه تغییری در روند آنها ایجاد شده است.

سیاه جامگان همیشه یک حریف ایده آل برای استقلال بوده که هیچ وقت نتوانسته آنها را شکست دهد. آنها در4 تقابل قبلی با آبی پوشان تهرانی سه باخت و یک تساوی را به دست آورده اند. تنها تساوی هم در آخرین جدال دو تیم در فصل قبل در ورزشگاه آزادی رقم خورد. تیم مشهدی در این فصل هم موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-1 متوقف کند.

استقلال تا به اینجا با وینفرد شفر در لیگ برتر سه بازی را انجام داده که حاصل آن یک برد، یک تساوی و یک باخت بوده است. آنها در جام حذفی هم با نتیجه 2-1 نساجی را شکست دادند.

آبی پوشان در این فصل سه برد با سه سرمربی داشته اند. تنها پیروزی خارج از خانه مربوط به هفته هشتم بود که آبی پوشان با هدایت مک درموت 2-1 سپیدرود را شکست دادند.

وریا غفوری بازیکن ملی پوش استقلال به دلیل مصدومیت در بازی با سیاه جامگان غایب است و به نوعی جدی ترین غایب آبی پوشان به شمار می رود.

سجاد شهباززاده دو فصل قبل موفق شد دو گل استقلال به سیاه جامگان را بزند و به نوعی اولینم گل های خود را برای آبی پوشان تهرانی به ثمر رساند. حالا او این فرصت را دارد تا دوباره در بازگشتش به استقلال بازهم از دیدار با سیاه جامگان استارت گلزنی هایش را بزند.

سیاه جامگان هم اکنون با 7 امتیاز در صعر جدول رده بندی به سر می برد. آنها 5 بازی اخیر خود را باخته اند و در شش بازی اخیر فقط یک تساوی داشته اند و اولین و آخرین بردشان به هفته دوم برمی گردد که در رشت سپیدرود را از پیش رو برداشتند. آنها در خانه خود هیچ بردی نداشته اند و با دو تساوی و 4 باخت به استقبال به استقلال می روند.

آخرین باخت خارج از تهران استقلال حدود دو ماه قبل در برابرپارس جنوبی رقم خورد که آنها با نتیجه 2-0 شکست خوردند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز