خبرگزاری کار ایران

اسرار موفقیت پپ در منچستر‌سیتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۲۰

انگار هرچه می‌گذرد اوضاع در منچسترسیتی بیشتر و بیشتر بر وفق مراد پپ گواردیولا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نتایج خوبی که مردان او در این فصل از لیگ برتر کسب کرده‌اند و به واسطه آن حاشیه امنیتی 8 امتیازی که برای خودشان در صدر جدول به وجود آورده‌اند، این مرد اسپانیایی را بیش از پیش نزد هواداران محبوب کرده است اما فقط این هواداران نیستند که با پپ رابطه خوبی دارند؛ در واقع در باشگاه منچسترسیتی الان تقریباً همه این مرد کاتالان را به‌عنوان عضوی محبوب و دوست‌داشتنی پذیرفته‌اند، آنقدر که طبق اعلام برخی منابع نزدیک به باشگاه، خیلی دور نیست که او تمام اعضای باشگاه از بانوی مستخدم باشگاه که برای او و بازیکنانش چای می‌آورد تا مسوول امور مالی و حسابدار باشگاه را با نام کوچک صدا بزند.

برای او تعهد قوی و بهبود روحیه تیم بسیار مهم است تا جایی که هر از گاهی در یکی از رستوران‌های شهر ضیافتی برای بازیکنانش ترتیب می‌دهد و آنها هم با کمال میل دعوت او را برای سپری کردن اوقاتی در کنار مربی اسپانیایی‌شان در فضایی غیرفوتبالی می‌پذیرند. یک منبع نزدیک دیگر به باشگاه می‌گوید: «برای نخستین بار بعد از مدت‌ها به نظر می‌رسد دیگر از آن کلیشه‌های تکراری در رختکن خبری نیست. سیتی تیمی جوان‌تر از تمام تیم‌هایش در چندین سال اخیر است و به نظر می‌رسد رابطه میان اعضایش بسیار مستحکم است و آنها با هم جوش خورده‌اند.»

 حالا کوین دبروین و یارانش با اشتیاق به زمین تمرین می‌روند و از صرف صبحانه و ناهار در آنجا لذت می‌برند. اگرچه هدف اول گواردیولا اطمینان از تغذیه مناسب بازیکنانش است اما آثار جانبی صرف وعده‌های غذایی در کنار هم که باعث افزایش روحیه و نشاط تیم شده است را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز