خبرگزاری کار ایران

مهاجم منچسترسیتی راهی بیمارستان شد

بیهوش شدن سرخیو آگوئرو در شب رکورد شکنی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۸۳

مهاجم آرژانتین بین دونیمه بازی با نیجریه راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN، آگوئرو در دیدار تدارکاتی شب گذشته آرژانتین با نیجریه که با شکست 4 بر 2 این تیم به پایان رسید، در استراحت بین دو نیمه در رختکن بیهوش شده و راهی بیمارستان شد.

سامپائولی، سرمربی تیم آرژانتین دلیل این اتفاق برای مهاجم تیمش را سرگیجه‌ای عنوان کرد که پیش از بیهوشی سراغش آمده بود.

اتحادیه فوتبال آرژانتین هم در حساب توئیترش نوشته که به دلیل وجود علائم غش و ضعف در سرخیو آگوئرو، او به بیمارستان انتقال داده شده است تا مداوا روی او انجام شود.

ظاهراً مشکل این مهاجم جدی نبوده و او دو ساعت پس از پایان بازی از بیمارستان مرخص شده تا طبق برنامه قبلی به شهر منچستر بازگردد.

سایت باشگاه منچسترسیتی درباره وضعیت آگوئرو نوشت: سرخیو آگوئرو از سوی پزشکان مجوز پیدا کرده تا در موعد مقرر به منچستر برگردد. او در جریان شکست 4 بر 2 آرژانتین مقابل نیجریه در شهر کراسنودار، دچار سرگیجه شد. او هرگز دچار بیهوشی نشد و صرفاً برای احتیاط و انجام چند آزمایش به بیمارستان انتقال داده شد.

شکست سنگین آرژانتین برابر نیجریه، اولین باخت دوستانه این تیم از ماه نوامبر سال 2014 بود. آگوئرو با زدن گل دوم آرژانتین در این بازی، 36 گله شد و در جدول برترین گلزنان تاریخ آلبی‌سلسته جای هرنان کرسپو را در رده سوم گرفت. او در حال حاضر تنها پشت سر لیونل مسی 61 گله و گابریل باتیستوتای 54 گله قرار دارد. این پنجمین بازی متوالی بود که آگوئرو برای تیم ملی آرژانتین گلزنی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز