خبرگزاری کار ایران

پیام امیدوارکننده لوکا مودریچ برای هواداران پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۳۴

ستاره تیم ملی کرواسی بعد از صعود این کشور به جام جهانی نسبت به تغییر سرمربی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی از زلاتکو دالیچ حمایت کرد تا در جام جهانی مربی تیم باشد. دالیچ اواسط مهرماه جانشین آنته کاچیچ شد و بعد از بردن آخرین دیدار مرحله مقدماتی، تیم را به برد 4 بر یک در بازی رفت پلی‌آف مقابل یونان هدایت کرد و با تساوی بدون گل در بازی برگشت، کرواسی برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرد.

هافبک رئال مادرید که نقش کلیدی در برد فوق‌العاده بازی رفت داشت، گفت: دیوانگی است اگر مربی دیگری را جایگزین دالیچ کنیم و او در روسیه روی نیمکت نباشد. کار او عالی بود. همچنین می‌خواهم از آنته کاچیچ تشکر کنم، ما همه وظایفمان را به خوبی انجام دادیم. کرواسی بالاتر از همه است و چیزی که اهمیت دارد این است که به جام جهانی صعود کردیم.» کرواسی با کسب نتایج ضعیف در مرحله گروهی پشت سر ایسلند در گروه I قرار گرفت. مودریچ ادامه داد: «بازی‌های انتخابی جام جهانی سخت بود اما به جایی رسیدیم که به آن تعلق داریم. شاید در این بازی در سطح همیشگی خودمان بازی نکردیم اما نتیجه مهم‌تر از همه است. ما تمرکز و انرژی نداشتیم اما نباختیم و همه در قالب یک تیم بودیم. می‌دانستیم هواداران یونان دیوانه وار از این تیم حمایت می‌کنند اما حتی یک موقعیت مسلم به آنها ندادیم.

طی روزهای اخیر شایعات زیادی حول تغییر سرمربی تیم ملی کرواسی و حضور برانکو ایوانکوویچ در راس هدایت این کشور به گوش می‌رسید که با این پیغام جالب توجه شاگرد سابقش باید هواداران پرسپولیس هم خوش بین باشند که پروفسور همچنان در راس هدایت سرخپوشان تهرانی حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز