خبرگزاری کار ایران

می‌روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود؛

اظهارات احساسی بوفون پس از ناکامی بزرگ ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۷۶

دروازه بان یوونتوس پس از حذف تیم ملی ایتالیا از جام جهانی صحبت‌های ناراحت کننده‌ای را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایتالیا شب گذشته موفق نشد شکست دیدار رفت برابر سوئد در مرحله پلی آفا مقدماتی جام جهانی را جبران کند تا با حذف شاگردان ونتورا از این رقابت‌ها جیانلوئیجی بوفون که در پایان فصل قرار است از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کند از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

بوفون پس از دیدار شب گذشته گفت: من متاسفم. ما چیزی را از دست دادیم که در سطح اجتماعی نیز می توانست بزرگ باشد و این تنها ناامیدی من است. فقط حیف شد که آخرین بازی رسمی من با ناکامی در رسیدن به جام جهانی همراه شد.

دروازه بان افسانه‌ای ایتالیا ادامه داد: ورزش درخصوص پیروزی و شکست با هم است. ونتورا همانند ما سرزنش شد. من بهترین روزها را برای بازیکنان تیم ملی ایتالیا آرزو می‌کنم. متاسفانه تلاش‌های ما کافی نبود. از تمام کسانی که طی این سال ‌ها از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. من تیم ملی را ترک می‌کنم که کیفیت دارد و مردم درباره موفقیت‌های آن صحبت می‌کنند. می‌روم تا جا برای دوناروما و پرین باز شود.

سنگربان یوونتوس افزود: هنوز آینده‌ای برای فوتبال ایتالیا وجود دارد. ما یک ملت پرافتخار، نیرومند و سختگیر هستیم و همیشه راهی برای بلند کردن خودمان پس از افتادن بدست می آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز