خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه

ایران 1 - 0 ونزوئلا ؛ برد خفیف تیم ملی در روز سیاه ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۶۹

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف ونزوئلا رفت و با تک گل جهانبخش به پیروزی ۱-۰ رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز در دیداری دوستانه در نایمخن از ساعت 17:30 دقیقه رو در روی تیم ونزوئلا قرار گرفت و در پایان با تک گل علیرضا جهانبخهش به برتری رسید.

این بازی به خاطر حادثه جانکاه زلزله غرب کشور با سکوتی یک دقیقه ای آغاز شد و بازیکنان ایران هم  با بازوبند مشکی به میدان آمده بودند.

 

با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید:

 

کارت زرد: کوییجادا (23) ، ویکر آنخل (29) ونزوئلا

کارت قرمز:

 

گل:

ایران 1 - 0 ونزوئلا (علیرضا جهانبخش دقیقه 55): وحید امیری در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و با یک پاس در عرض جهانبخش را صاحب توپ کرد تا جهانبخش به راحتی گل اول ایران را وارد دروازه حریف کند.

 

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند( دقیقه 46، رشید مظاهری)، رامین رضائیان،مرتضی پورعلی گنجی ،سیدجلال حسینی ( 60، امید ابراهیمی) ،احسان حاج صفی ،سعید عزت اللهی ( دقیقه 46، اکبر ایمانی)،علی کریمی، اشکان دژآگه ( دقیقه 46، سامان قدوس) ،علیرضا جهانبخش (دقیقه 60، کاوه رضایی) ،وحید امیری و رضا قوچان نژاد ( دقیقه 60، سردار آزمون)

 ایران 1 - 0 ونزوئلا ؛ برد خفیف تیم ملی در روز سیاه ایران

ترکیب تیم ملی ونزوئلا:

فارینز – چانکلور، آنخل، کویجادا، هرناندز، فیگوئرا، هررا، ماکیس، آنور، موریلو و روندون

 

دقایق حساس:

دقیقه 01: رضا قوچان نژاد در همان ثانیه‌های ابتدایی صاحب فرصت شد که نتوانست از ارسال جهانبخش در آستانه دروازه سود ببرد.

دقیقه 23: شوت از پشت محوطه جریمه توسط پابلو در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت تا خطری دروازه تیم ملی ایران را تهدید نکند.

دقیقه 35: ارسال روی شش قدم دروازه ایران و اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه، فرصت گلزنی خوبی را در اختیار بازیکن ونزوئلا قرار داد که ضربه او را سیدجلال حسینی روی خط دروازه برگشت داد تا اشتباه بزرگ علیرضا بیرانوند را جبران کند.

دقیقه 45: اینبار ارسال رامین رضاییان فرصت خوبی را نصیب وحید امیری در شش قدم و در حالت تک به تک کرد که کنترل نامناسب توپ توسط این بازیکن موقعیت گلزنی را از ایران گرفت.

دقیقه 54: ارسال کرنر برای ایران با ضربه سر پورعلی گنجی همراه شد که واکنش دیدنی دروازه بان ونزوئلا مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 56: رضا قوان نژاد رو سانتر جهانبخش موفق به گلزنی شد که پرچم داور در این صحنه به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه 60: ارسال سوتلدو با ضربه دقیقی از بازیکن هم‌تیمی‌اش همراه نشد و از شش قدم توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه 62: سردار آزمون در بدو ورودش به زمین می توانست گل دوم را به ثمر برساند که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65:همکاری خوب سردار آزمون با وحید امیری و توپی که در گوشه محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید،اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف برگشت داده شد.

دقیقه 73:اشتباهات متعدد مدافعان ایران چند موقعیت را به حریف داد که مهاجمان ونزوئلا از فرصت های بدست آمده نتوانستند استفاده کنند.

دقیقه 82: سوتلدو بعد از یک و دو، صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه این بازیکن با واکنش مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 84: دقیقه پاس دیدنی کاوه رضایی برای سردارآزمون و ضربه ای که این بازیکن در موقعیت تک به تک زد با واکنش دروازه بان همراه شد.

دقیقه 86:ضربه ایستگاهی برای ونزوئلا را لوسینا به سمت دروازه ایران زد که با واکنش خوب مظاهری توپ به کرنر رفت.

دقیقه 87:شوت دیدنی اکبر ایمانی را دروازه بان ونزوئلا به کرنر فرستاد.

دقیقه 89:شوت محکم بازیکن ونزوئلا از پشت محوطه جریمه را مظاهری اینبارهم با واکنش خوب خود برگشت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز