خبرگزاری کار ایران

مقابل تراکتور شکست لیگ را جبران می‌کنیم

دایی: بازیکن سالم به تیم ملی می‌دهیم با رباط پاره تحویل می‌گیریم/ فدراسیون فوتبال در حق نفت اجحاف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۲۴

مربی سایپا از شرایط این تیم در جام شهدا و همچنین مصدومیت بازیکنان می‌گوید.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا در تعطیلات لیگ برتر و حضور در جام شهدا اظهار داشت: تیم تمرینات خودش را منظم پیگیری می‌کند و اوضاع خوبی حاکم است. خدا را شکر با پیروزی مقابل پارس جم در جام شهدا شرایط روحی خوبی پیدا کردیم و آماده دیدار فینال مقابل تراکتورسازی هستیم.

وی افزود: کیفیت کارمان را در دیدار با پارس جم نشان دادیم. این تیم صدرنشین لیگ برتر است و تا به حال در لیگ برتر شکست نخورده است و ما توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و اگر بازی را دیده باشید با من موافقید خواهید بود که اختلاف ما در این دیدار بیش از یک گل بود.

مربی سایپا در مورد دیدار با تراکتورسازی در فینال جام شهدا گفت: درست است که این جام حالت تدارکاتی دارد ولی یک جام معتبر است و برای ما کاملاً جدی است. بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم و با توجه به شکستی که در لیگ مقابل این تیم پذیرفتیم به امید خدا می‌رویم تا جبران کینم.

دایی در مورد مصدومیت بازیکنان سایپا اظهار داشت: ما بازیکنان‌مان را سالم تحویل تیم ملی دادیم و مصدوم تحویل گرفتیم. کنعانی‌زادگان رباط صلیبی پاره کرد و دانیال ماهینی هم مصدوم شد. ما مثل پرسپولیس نیمکت قدرتمندی نداریم که با از دست دادن چند بازیکن کلیدی ضرر نکنیم و این مصدومیت‌ها ضربه سنگینی به ما می‌زند.

وی در رابطه با حذف نفت تهران از آسیا هم گفت: ما سال گذشته زحمت زیادی کشیدیم تا نفت را آسیایی کنیم و در بدترین شرایط با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسیدیم ولی فدراسیون فوتبال خیلی راحت حق این تیم را خورد و یک تیم دیگر را به آسیا فرستاد. همه باشگاه‌ها بدهکارند و مشکل هیچ باشگاهی حل نشده است ولی باشگاه‌های دیگر را می‌گویند مشکلش را حل کردیم ولی نفت را حذف می‌کنند. ما خودمان در حال حاضر از 3-4 تیم طلبکاریم و باشگاهی که بدهکار نباشد در لیگ برتر وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز