خبرگزاری کار ایران

آذری - گل‌محمدی؛ زخم کهنه‌ای که هنوز بسته نشده است (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۵۰۱

سرمربی تراکتورسازی و مدیرعامل ذوب‌آهن ظاهراً هنوز اختلافات را کنار نگذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رابطه دو باشگاه ذوب‌آهن و تراکتورسازی این روزها تیره و تار تر از همیشه است، جایی که دیگر جنگ پنهان شکل علنی به خودش گرفته و در مصاحبه مدیرعامل و سرپرست دو تیم به طور واضح با موضع‌گیری علیه یکدیگر این رابطه تیره را به رسانه‌ها کشاندند.

موضوع طلب 50 میلیونی ذوبی‌ها از تراکتورسازی که به AFC کشیده شد و ماجرای سربازی احسان پهلوان که در چند روز اخیر سرو صدای زیادی به پا کرده است، دو مورد از موضع‌گیری‌های باشگاه اصفهانی علیه سرخپوشان تبریزی است که اخیراً با واکنش سرپرست این تیم روبرو شده است.

با وجود اینکه این جنگ در ظاهر میان دو باشگاه ذوب‌آهن و تراکتورسازی است، ولی در لایه پنهانی خود به نوعی دنباله رابطه تیره و تار سعید آذری و یحیی گل‌محمدی است که در روزهای قطع همکاری در ذوب‌آهن در اوج اختلاف با یکدیگر قرار داشتند و مواضع تندی هم علیه یکدیگر گرفتند.

 

قصه از کجا شروع شد؟

گل‌محمدی موفق شده بود 2 بار در جام حذفی و یکبار در  سوپر جام ذوب‌آهن را به قهرمانی برساند و کسی فکرش را نمی‌کرد در شروع فصل شانزدهم با مدیرعامل باشگاه به چالش بخورد. ولی رابطه طرفین مدتی بود که تیره و تار بود و سر ماجرای جذب رامین رضاییان به اوج خود رسید. گل‌محمدی درخواست جذب رضاییان که برانکو رضایت به بازگشتش به پرسپولیس نمی‌داد را مطرح کرده بود ولی باشگاه پول کافی برای جذب این بازیکن نداشت. سعید آذری در صحبت‌های خود گفت که دو سال قبل این امکان وجود داشت تا رضاییان از راه‌آهن و با مبلغی به مراتب پایین‌تر جذب ذوب‌آهن شود ولی گل‌محمدی او را نخواسته بود.

همچنین صحبت از سفر گل‌محمدی به برزیل شد که قرار بود در این سفر بازیکن با خود به ایران بیاورد ولی سرمربی ذوبی‌ها دست‌خالی از برزیل به ایران برگشت.

گل‌محمدی هم در صحبت‌های خود از ندادن پاداش پس از دو قهرمانی در مدت کوتاه (جام حذفی و سوپرجام) صحبت کرد تا جنگ طرفین علنی شود و هر دو نفر در صفحه اینستاگرام خود به بگو مگو با یکدیگر بپردازند.

ابتدا آذری در پستی کنایه‌آمیز خطاب به گل‌محمدی نوشت:

آذری - گل‌محمدی؛ زخم کهنه‌ای که هنوز بسته نشده است (گزارش ویژه)

 

این پست تند آذری که مشخص بود مخاطبش گل‌محمدی است، با واکنش سرمربی ذوب‌آهن مواجه شد و او هم در پست خود پاسخ مدیرعامل باشگاه را به این شکل داد:

آذری - گل‌محمدی؛ زخم کهنه‌ای که هنوز بسته نشده است (گزارش ویژه)

این موضوع بیش از پیش جنگ آذری و گل‌محمدی را علنی کرد. سرمربی ذوبی‌ها توسط کمیته‌ انضباطی باشگاه با جریمه مالی سنگین از مبلغ قراردادش و همچنین برای دو بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد تا مجتبی حسینی موقتاً جای او را بگیرد.

اگرچه گل‌محمدی بعد از آن به نیمکت ذوب‌آهن برگشت و به ظاهر با سعید آذری آشتی کرد ولی اختلافات همچنان پابرجا بود تا در پایان هفته هفتم سرمربی ذوب‌آهن اصفهان از سمت خود استعفا دهد و مجتبی حسینی اینبار رسماً جانشین وی شود.

 

ادامه اختلافات در تراکتورسازی

رفتن گل‌محمدی و حسینی از ذوب‌آهن و در اختیار گرفتن هدایت تراکتورسازی توسط آنها و از طرفی قرار گرفتن قلعه‌نویی در سمت هدایت ذوب‌آهن خود به خود حساسیت‌ها را نسبت به ارتباط دو باشگاه بالا برده است. حال پس از اختلافات کهنه میان دو باشگاه و مواردی مثل شایعه تحریک بازیکن برای زودتر سرباز شدن و رفتن از تیم بدون نیاز به رضایت نامه، دامنه این اختلاف را گسترده‌تر کرده است.

آذری صراحتاً از سرباز شدن بازیکنش صحبت می‌کند و صراحتاً هم عنوان می‌کند دوست دارد بازیکنش در ملوان و فجر سپاسی خدمت کند تا اینکه به تراکتورسازی برود.

به نظر می‌رسد علاوه بر مشکلات میان دو باشگاه، حضور گل‌محمدی در تراکتورسازی هم حساسیت مدیرعامل ذوبی‌ها را بیشتر کرده است. هنوز در اصفهان از آذری به خاطر قطع همکاری با گل‌محمدی انتقاد می‌شود و در این میان نتیجه‌گرفتن او در تراکتورسازی اگر با ناکامی ذوب‌آهن همراه شود این فشارها را افزایش خواهد داد.

در این میان کم شدن یک هافبک مطرح و کلیدی مثل پهلوان از ذوب‌آهن ضربه بزرگی به این تیم است و اضافه شدنش به تراکتورسازی می‌تواند این زیان را بیشتر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز