خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن و ۷ بازی ذر زمین سپاهان

نقش جهان و 9 هفته پرفشار در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۹۲

طبق گفته سعید آذری، ذوب‌آهن به این زودی‌ها قصد خروج از ورزشگاه نقش جهان را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از آماده نشدن ورزشگاه فولادشهر در موعدی که از پیش تعیین شده بود خبر داد و اعلام کرد با توجه به تلاش باشگاه برای کار اصولی و زیربنایی در این ورزشگاه، عجله‌ای برای بهره‌برداری از چمن جدید آن ندارند و احتمالاً تا پایان دی در این محل بازی برگزار نمی‌شود و تا آن زمان میزبانی رقابت‌های لیگ برتر توسط ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان انجام می‌شود.

با توجه مشکلاتی که در استفاده از ورزشگاه نقش جهان برای ذوب‌آهن پیش آمده بود و مخالفت اولیه سپاهان با این موضوع باعث ورود استانداری به ماجرا شد و اجازه استفاده از این ورزشگاه به سبزهای اصفهانی رسید.

پیش از این گفته شده بود تا پایان آذر ماه مشکل ورزشگاه فولاد شهر برطرف می‌شود و ذوب‌آهن نهایتاً 3 دیدار در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد کرد ولی با توجه به صحبت‌های جدید آذری، علاوه بر یک دیداری که ذوبی‌ها تا کنون در این ورزشگاه برگزار کردند، 5 بازی دیگر تا پایان دی ماه مقابل فولاد، نفت تهران، سیاه‌جامگان، پیکان و صنعت نفت به میزبانی آنها برگزار خواهد شد و تا پایان هفته بیستم طول می‌کشد و با توجه به برنامه بازی‌ها، در هفته‌هایی که ذوب‌آهن میزبان نیست، سپاهان باید در این ورزشگاه بازی کند. 

دربی حساس اصفهان هم در هفته 19 برگزار می‌شود و بدین ترتیب برنامه بازی‌های نقش جهان از هفته یازدهم تا بیستم با پذیرایی از دو تیم اصفهانی فشرده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز