خبرگزاری کار ایران

بعد از انتخاب ایران به عنوان دومین کشور موفق کاراته دنیا

پورشیب: به خودم می بالم و احساس غرور می‌کنم/ برای حضور در المپیک می‌جنگم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۹۷

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: اینکه به عنوان دومین تیم موفق معرفی شدیم واقعا جای افتخار دارد و امیدوارم در آینده نیز با همدلی خانواده کاراته باز هم در صدر کشورهای برتر قرار بگیریم.

ذبیح الله پورشیب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در مورد انتخاب کاراته ایران به عنوان دومین کشور برتر کاراته دنیا گفت: به عنوان یک ایرانی به این انتخاب ‌می‌بالم و خوشحالم که زحمات همه دست‌اندکاران، ملی پوشان، مربیان و در مجموع خانواده کاراته به نتیجه رسیده است. امیدوار پیشرفت های کاراته ایران کماکان ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: جوان های ایرانی نشان دادند از چه استعدادهای بالایی برخوردار هستند و قطعا تک تک این نفرات برای نام ایران در میادین جنگیده‌اند و در آینده نیز این کار را می‌کنند. همدلی و همکاری تمام خانواده این رشته در آینده نیز می‌تواند قدرت کاراته ایران را به رخ تمام کشورهای جهان برساند.

کاپیتان تیم ملی کاراته عنوان کرد: من هم مثل تمام بچه ها از عنوان که به تازگی برای کشورم بدست آمده خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و تمام تلاشم این است که در میادین پیش رو بهترین نمایش ها و مبارزات را داشته باشم تا بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم. موفقیت در المپیک هدف دور از دسترسی نیست و تک تک بچه های که کسب سهمیه کنند با یک جنگ تمام عیار می توانند ایستادن روی سکوهای المپیک را تجربه کنند.

  گفت وگو : سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز