خبرگزاری کار ایران

وقتی تیم اقتصادی سرخپوشان سایپا را شکست داد

این پرسپولیس شکست ناپذیر

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۳۱

پرسپولیس با وجود مشکلات ریز و درشت زیاد همچنان در نتیجه‌گیری موفق است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس برابر سایپا همان تیم هفته‌های اخیر بود. تیم اقتصادی، محاسبه‌گر، مقتصد و البته موفق. تیمی که در تندبادهای اخیر تا مرز نابودی و متلاشی شدن پیش رفت اما به مو رسید و پاره نشد و حالا دوباره یکی پس از دیگری رقبا را زمینگیر می‌کند و امتیازات را به جیب می‌زند. برای پرسپولیس برانکو، مهم نیست که رقیب چه تیمی باشد؛ خواه رقیب دیرینه و شهرآورد حساس، خواه نفت آسانگیر در جام حذفی و خواه سایپای سختکوش و تیغدار علی دایی. هر تیمی با هر ترکیب و با هر ستاره و البته هدفی در برابر سرخ‌ها محکوم به شکست است. تیمی که چندین ستاره بزرگ و تاثیرگذار خود را از دست داده که نبود هر کدام از آنها در ترکیب هر تیمی می‌توانست به زمینگیر شدن و فلج شدن بینجامد اما پرسپولیس برانکو هنوز سرپاست، هنوز گل می‌زند و هنوز می‌برد.

یک تیم روئین‌تن که ستاره‌های ریز و درشت در آن نقش وسیله را بازی می‌کنند و هر که در این مجموعه قرار می‌گیرد، لاجرم در قالب همین مجموعه قرار می‌گیرد؛ سختکوش، جنگنده و البته روئین تن.

بعد از شکست سهمگین و مهیب در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از گردونه رقابت‌ها که می‌توانست منتج به از هم پاشیدگی پرسپولیس شود، برانکو خیلی زود تیمش را به گردونه رقابت‌ها بازگرداند. یکی دو تغییر در ترکیب و البته یک تغییر بزرگ در نحوه چیدمان و آرایش. آنچه بعد از کابوس الهلال به نظر ضروری می‌رسید و حالا پرسپولیس را همان تیم همیشگی می‌بینیم؛ تیمی که می‌برد، می‌برد و می‌برد و امتیازها را یکی پس از دیگری درو می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز