خبرگزاری کار ایران

علی فتح‌الله زاده با حضور در غرفه ایلنا:

اوضاع استقلال خوب نیست/ دو روزه مشکلات بدهی باشگاه را برطرف می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۶۷

مدیرعامل سابق استقلال در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در غرفه ورزشی ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال اوضاع خوبی ندارد و مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. با جذب یک مدافع و یک مهاجم خوب تا حد زیادی شرایط تیم تغییر می‌کند و اوضاع بهتری حاکم خواهد شد.

وی در مورد شکست استقلال در دربی گفت: برد و باخت همیشه در دربی وجود دارد و نمی‌شود یک تیم همیشه ببرد یا ببازد. من در دوران خودم هم بردها و باخت‌های زیادی را تجربه کردم ولی فکر می‌کنم طبق آمار تعداد بردهایم بیشتر باشد.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد بدهی‌های باشگاه و ناراحتی طلبکاران هم عنوان کرد: این مشکلات همیشه بوده و چیز حادی نیست که انقدر بزرگش کرده‌اند و به راحتی برطرف می‌شود. در حال حاضر 8 روز فرصت دارند و اگر تا 6 روز دیگر نتوانستند کاری بکنند به من بگویند تا بیایم و در 2 روز باقی‌ مانده کمک کنم و مشکلات را برطرف کنم.  من استقلالی هستم و همیشه حاضر به کمک به تیم محبوبم هستم.

فتح‌الله زاده در ادامه گفت: من سال‌ها در استقلال بودم و همیشه باشگاه طلبکار داشته است ولی اجازه ندادیم کار به شکایت بکشد. به هر حال همه اینها استقلالی هستند و نمی‌خواهند باشگاه دچار مشکل شود. باید با زبان نرم و احترام دل آنها را به دست آورد و فرصت گرفت تا به هر شکل ممکن این طلب‌ها به مرور زمان پرداخت شود. ولی وقتی بازیکن می‌رود می‌بیند کسی در باشگاه نیست و بی‌احترامی می‌بیند مشخص است می‌رود شکایت می‌کند.

وی در پایان در مورد شفر هم گفت: او مربی خوب و بزرگی است ولی نیاز به حمایت دارد و باید خواسته‌هایش برطرف شود تا در نهایت نتایج خوبی برای استقلال بتواند کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز