خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته فنی واترپلو ۱۵ آبان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۴۷

اعضای کمیته فنی واترپلو روز دوشنبه (۱۵ آبان ۱۳۹۶) برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود درخصوص گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان در مسابقات فیناترافی کشور مالت گرد هم می‌آیند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو؛ جلسه کمیته فنی واترپلو در ادامه بحث جلسه گذشته آن درخصوص گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان در مسابقات فیناترافی کشور مالت و ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای محترم کمیته و بررسی برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلو، برگزاری مرحله دوم لیگ زیر ۱۷ سال و بررسی زمانبندی و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور برگزار می‌شود. به همین منظور از اعضای این کمیته دعوت شد تا رأس ساعت ۱۱:۳۰صبح روز دوشنبه(۱۵ آبان ۱۳۹۶) در محل سالن جلسات فدراسیون حضور داشته باشند.

 

خسرو امینی ، نادر غفوری، مرتضی شریعت، جسین مجیدی، حسین رضایی، علی محب، محمدهادی بیک، مسعود رضوانی و مونا علی اعضای دعوت شده برای حضور در این جلسه هستند.

موضوع جلسه :

  • ادامه بحث جلسه قبل مورخ ۱۳۹۶/۸/۰۷ درخصوص گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان در مسابقات فیناترافی کشور مالت و ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای محترم کمیته فنی.
  • بررسی برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلو، برگزاری مرحله دوم لیگ زیر ۱۷ سال و بررسی زمانبندی و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز