خبرگزاری کار ایران

وقت کنار گذاشتن کیهیل از ترکیب چلسی

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۶۱

فصل پیش آنتونیو کونته با کنار گذاشتن جان تری از ترکیب چلسی، تصمیم شجاعانه‌ای گرفت.

به گزارش ایلنا، پذیرش و درک این تصمیم برای هواداران سخت بود. کونته اما برای آینده باید تصمیمی مشابه را در مورد کاپیتانش گری کیهیل اتخاذ کند.

استفاده از مثلث دفاعی آنتونیو رودیگر، سزار آسپلیکوئتا و داوید لوییز در بازی شنبه شب مقابل بورنموث جواب داد. با وجود آنکه میزبان تهدید چندانی برای دروازه آبی‌های لندن به وجود نیاورد، کنار هم قرار دادن این سه نفر برای تیم تحت هدایت کونته جواب داد.

خط دفاع آبی‌های لندن در کنترل توپ، هنگامی که خطری از جانب خط حمله حریف به وجود می‌آمد، مسلط نشان می‌داد و خیلی سریع آن تهدید را دفع می‌کرد.

لوییز چند بار توپ را لو داد اما او بازیکنی ریسک پذیر است. با این حال زمانی این بازیکن برزیلی می‌تواند ریسک کند که دو مدافع قابل اعتماد دیگر مانند رودیگر و آسپیلیکوئتا کنارش باشند.

این نخستین بار در شش بازی قبلی‌اش بود که چلسی کلین شیت می‌کرد. آخرین باری که آنها گل نخوردند برد 4 بر صفرشان برابر استوک‌سیتی بود که در آن زمان هم رودیگر، آسپیلیکوئتا و کریستنسن در خط دفاعی ترکیب اصلی چلسی قرار گرفتند. کیهیل هنوز هم می‌تواند برای چلسی مهم باشد به خصوص با تجربه‌ای که می‌تواند به هم‌‌تیمی‌های جوانترش مانند کریستنسن انتقال دهد.

او شاید هنوز شایستگی بازی در تورنمنت‌هایی سبک‌تر را داشته باشد اما در تورنمنت‌های مهم‌تر شاید وقتش باشد که کونته، جای او را به مهره‌ای جوان‌تر بدهد.

یادداشت: بن کینگ

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز