خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت وضعیت لواندوفسکی و خامس

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۹۲

یوپ هاینکس، مربی بایرن مونیخ از بازی خامس رودریگس ستایش کرده است.

به گزارش ایلنا، او پس از بازگشت از مصدومیت، مقابل آر بی لایپزیگ گل زد و کمک کرد که تیمش دو بر صفر مقابل این تیم ده‌نفره پیروز شود و به صدر جدول بوندس‌لیگا برسد. لایپزیگ در دقیقه 13 به دلیل اخراج ویل اوربان ده‌نفره شد ولی بازیکنان این تیم تلاش بسیاری کردند که مقابل بایرن عملکرد خوبی داشته باشند. دو تیم چند روز پیش هم در جام حذفی به مصاف هم رفتند و بایرن در ضربات پنالتی پیروز شد.

هاینکس گفت: «سه‌شنبه، خامس کمردرد شدیدی داشت و نتوانست به لایپزیگ سفر کند. او فراتر از یک هافبک تهاجمی صرف است و امروز خیلی عالی بازی کرد. او فوق‌العاده بود و با بازگشت به عقب توانست به تیم کمک کند. این دقیقا همان چیزی است که از او انتظار دارم. او بارها توپ را لمس کرد و فوتبالیستی سرشار از خلاقیت است.

اما من مربی‌ هستم که انتظارات بیشتری دارم و به کار با او ادامه خواهیم داد. فقط هم او نه، بلکه کل تیم. همیشه چیزی هست که بازیکنان بتوانند در آن بهتر عمل کنند.»

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن هم در دقیقه 38 گل دوم را به ثمر رساند و پاس دقیق خاوی مارتینس را به گل تبدیل کرد. او در اواخر نیمه اول به دلیل کشیدگی همسترینگ زمین را ترک کرد. هاینکس گفت: «او از درد عضلانی شکایت داشت و خواست که تعویض شود. فکر نمی‌کنم مصدومیتش جدی باشد اما این اتفاق به این دلیل افتاد که او در چند هفته گذشته مرتبا بازی کرده بود. او همیشه مقابل دو، سه بازیکن حریف قرار می‌گیرد و تعهد فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار می‌دود. به همین دلیل است که کشیدگی عضله روی می‌دهد.»

کینگزلی کومان به دلیل مشکل زانو در ترکیب بایرن حاضر نشد. هاینکس گفت که هم کومان و هم لواندوفسکی احتمالا برای بازی در خانه سلتیک آماده خواهند بود.

روند بازی‌ها برای بایرن فشرده است. به همین دلیل بود که بازیکنان بایرن در نیمه دوم خیلی به خودشان فشار نیاوردند. هاینکس گفت: «پیروزی مهم‌ترین چیز بود. ما سه‌شنبه یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان داریم و شنبه نبرد صدر جدول را در خانه دورتموند برگزار می‌کنیم. در بازی با لایپزیگ به‌خوبی متوجه می‌شدید که دو تیم چند روز پیش 120 دقیقه بازی کرده بودند اما ما خیلی باانگیزه و متمرکز بودیم. زمانی که تیم رقیب ده‌نفره شد، بدون تردید به سود ما شد. در هر حال، ما توانستیم این برد را به‌خوبی به دست بیاوریم و کلین‌شیت هم اولویت ما بود. ما هیچ فرصتی به حریف ندادیم. می‌توانستیم با ضربات سر تیاگو و لواندوفسکی گل‌های دیگری هم بزنیم اما بردیم و گل زدن بیشتر برایم خیلی مهم نیست. تیم در حال حاضر خسته است و می‌توانید این را ببینید. ما در چهارشنبه نبرد بسیار سختی با لایپزیگ در 120 دقیقه داشتیم و هر دو تیم تنها دو روز برای ریکاوری فرصت داشتند. با وجود سطح آمادگی بازیکنان، این روند بازی‌ها خیلی فشرده است. ما بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم و انجام خواهیم داد. پس باید بگویم که عالی بازی کردیم و کار درست را انجام دادیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز