خبرگزاری کار ایران

منصور رشیدی با حضور در غرفه ایلنا:

نیمکت نشینی برای رحمتی خوب نیست/ حسینی با تیم ملی به جام جهانی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۹۹

پیشکسوت استقلال در مورد نقش رسانه در ورزش و همچنین وضعیت باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، منصور رشیدی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص نقش رسانه‌ها در ورزش اظهار داشت: رسانه در حقیقت شریان اصلی ارتباط میان مردم و ورزش است. من خودم سال‌هاست فرصت استادیوم رفتن و پیگیری فوتبال از نزدیک را نداشته‌ام و ابزاری که در اختیارم بوده رسانه‌ها بودند که با فعالیت خوب به بهترین شکل مسائل پیرامون ورزش را پوشش می‌دهند و خوراک فکری خوب به مخاطب می‌دهند تا ارتباط مردم با ورزش قطع نشود. اگر رسانه نبود هوادار در ورزش وجود نداشت.

وی با اشاره به وضعیت کنونی استقلال در لیگ برتر گفت: تغییر در کادرفنی در این مقطع تصمیم درستی نبود، یا باید از ابتدای فصل فکر دیگری می‌کردند یا وقتی به منصوریان فرصت دادند باید تا پایان فصل از او حمایت می‌شد. به هر حال شفر مربی بین‌المللی است و کمک خوبی برای تیم خواهد بود ولی مشکل اصلی استقلال در حال حاضر خط حمله است و یک مهاجم تمام کننده ندارد و باید فکری به حال این مشکل شود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور سید حسین حسینی در دروازه این تیم عنوان کرد: حسینی را اولین بار خودم به تیم امید دعوت کردم. از آن زمان مشخص بود گلر خوبی است و استعداد دارد. اگر قدر خودش را بداند آینده استقلال و فوتبال ایران خواهد بود و در حال حاضر هم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ است و اگر یک مقدار دیگر تلاش کند به تیم ملی می‌رسد و مسافر جام جهانی خواهد بود.

رشیدی با اشاره به نیمکت نشینی رحمتی در استقلال هم عنوان کرد: نیمکت نشینی برای رحمتی اتفاق خوبی نیست و امیدوارم در این شرایط او انگیزه‌اش را از دست ندهد و آمادگی بدنی خود را حفظ کند تا همچنان روی فرم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز