خبرگزاری کار ایران

توحید غلامی:

شرایط ما با پارس جنوبی یکسان نیست / ما هم مدعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۰۸

هافبک سپیدرود رشت معتقد است اگرچه شرایط آنها با صدرنشین لیگ برتر یکی نیست ولی برای سه امتیاز به پارس جنوبی سفر خواهند کرد.

توحید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رویارویی با پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت حریف این هفته ما قطعا از ما بهتر است. از نظر شرایط مالی آنها ثبات خوبی داشتند و روحیه تیم‌شان در مجموع باعث شد تا در صدر جدول قرار بگیرند. شرایط ما برعکس این موضوع است. نوسان داشتیم اما می‌توانیم بهتر شویم.

وی ادامه داد: پارس جنوبی مشکل مالی و سخت افزاری نداشته تا بدون دغدغه بازیکنان خوبی هم جذب کند و به پیشرفت در لیگ برتر فکر کند. ما هم تا الان خوب پیش رفته‌ایم.

هافبک سپیدرودرشت درباره تغییراتی که در ترکیب سرخپوشان طی چند هفته ایجاد شده است، عنوان کرد: تیمی که بخواهد نتیجه بگیرد باید ترکیبش با ثبات باشد و اینکه هر بار ترکیب جدیدی در بازی‌ها حاضر شود نه بازیکنان با هم هماهنگ می‌شوند و نه نتیجه دلخواه حاصل می‌شود.

غلامی افزود: شرایط ما با پارس جنوبی یکسان نیست ولی نشان داده‌ایم برابر تیم‌های مطرح مدعی هستیم. مقابل سایپا، پیکان و سپاهان خوب بازی کردیم و متاسفانه تیم‌های ضعیف را دست کم می‌گیریم و تیم‌های مطرح را جدی. با نتیجه گرفتن در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم و رتبه خوبی هم به خودمان اختصاص بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز