خبرگزاری کار ایران

فخر‌الدینی: زمانی دروغ می‌گوید، هیچ توافقی با ما نشده است/ نصیرزاده در جریان اجازه من از کریمی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۵۷

مدافع پیشین استقلال صحبت‌های عضو هیات مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال امروز در صحبت‌های خود خبر از توافق با تمام طلبکاران این باشگاه داد و این صحبت‌های او در حالی منتشر شد که چند تن از بازیکنان سابق این تیم که اخیراً به بابت مطالباتشان به AFC شکایت کرده‌اند واکنش نشان دادند.

میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: آقای زمانی امروز در مصاحبه خود گفته بود با ما توافق شده است ولی هیچ صحبتی با ما نشده و حتی جواب ما را هم درست نمی‌دهند. کاش اقلاً یک نفر پاسخگو بود تا دلمان خوش باشد که جواب ما را داده‌اند.

وی افزود: امروز نامه شکایتم که به AFC زده بودم رسید و به استقلال و نفت 3 روز فرصت داده شد تا برای طلب من اقدام کنند. این را از طریق رسانه شما می‌گویم که مسئولان استقلال در جریان طلب من و فرصت AFC هستند و فردا نگویند نمی‌دانستیم.

وی همچنین در مورد صحبت‌های نصیرزاده مبنی بر خروج بدون اجازه‌اش از تبریز گفت: در این مورد باید بگویم من با اجازه از کریمی و آذرنیا به تهران آمدم و زیر نظر دکتر نوروزی کارهای درمانی خودم را پیگیری می‌کنم. آقای نصیرزاده در جریان نبودند که این مصاحبه را انجام دادند. البته ما رابطه خوبی با هم داریم و برای ایشان احترام خاصی قائلم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز