خبرگزاری کار ایران

تبادل زمستانی اینتر و PSG؛ صید هوشمندانه برای نراتزوری؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۵۱

به ادعای خبرنگار مشهور ایتالیایی دو باشگاه پاری سن ژرمن و اینتر در زمستان همکاری خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش روزنامه ایتالیایی توتواسپورت باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی خاویر پاستوره را با ژائو ماریو، بازیکن اینتر، تعویض کند. بلیر نیومن، خبرنگار روزنامه توتواسپورت، معتقد است این انتقال به احتمال زیاد در ژانویه 2018 نهایی خواهد شد.

پاستوره هافبک طراحی است که هر باشگاهی آرزوی داشتن چنان بازیکنی را دارد و توانایی حضور در تمامی پست‌های میانه زمین را داراست. او شاید به طور منظم در ترکیب پاری سن ژرمن حضور نداشته باشد ولی جزو کلیدی ترین بازیکنان روی نیمکت است.

خاویر پاستوره در این فصل موفق شده 4گل به ثمر برساند که دو گل در جام حذفی فرانسه بوده است. این اثبات می‌کند این هافبک 28 ساله هنوز برای درخشش در اروپا فضای مناسب دارد. گفته می‌شود دو باشگاه لیورپول و چلسی مشتاق خرید ملی پوش آرژانتینی هستند اما برای خرید او حداقل باید 26 میلیون پوند هزینه کنند.

اینتر به دنبال بازیکن طراحی است تا فاز تهاجمی این تیم با تقویت جدی رو به رو شود و پاستوره با توجه به توافق دو باشگاه خیرد هوشمندانه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز