خبرگزاری کار ایران

شرمنده هواداران شدیم؛

شجاعیان: دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده / بدشانس بودیم/ رسن گفت کتفم در رفته است!

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۸۳

هافبک استقلال تهران معتقد است داوری در بازی برابر پرسپولیس روی روند نتیجه گیری آنها تاثیر گذار بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان پس از تقابل استقلال و پرسپولیس درباره نتیجه بازی گفت: موقعیت کمی داشتند اما از آن استفاده کردند و توانستند بازی را ببرند. شرمنده هواداران شدیم و ان  شاءالله در ادامه بتوانیم جبران بکنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم. 

وی ادامه داد: همه‌ی بازیمنان تمام تلاششان را به کار گرفتند تا نتیجه بازی را برگردانیم و نیمه دوم بازی در اختیار ما بود اما نشد و به جبران آن امیدواریم.

شجاعیان درباره عملکرد داوری اظهار داشت: داوری از اول بازی از دستشان در رفت و صحنه های 50 -50 را به سود پرسپولیس سوت زد ما می‌آمدیم 20 دقیقه فشار می‌آوردیم و پرسپولیس را تحت فشار قرار می‌دادیم ولی با یک سوت جو بازی را می‌خواباند. این طور نمی‌شد. بشار رسن گفت کتف من در رفته و بعد از دو دقیقه استارت زدو مگر می‌شود؟ چند بار جلوی صد حمله ما را گرفتند اما یک کارت نداد. به نظرم داوری این بازی می‌شد بهتر از این باشد.

هافبک استقلال درباره فشار به دفاع حریف برای جبران نتیجه گفت: ما بعد از تعویض جابر انصاری  فشار زیادی هم آوردیم ولی با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. واقعا هواداران بعد از باخت ما را تشویق کردند و با این اقدام شرمنده شان شدیم. ان شاء الله بتوانیم جبران کنیم و تشویق آنها انگیزه ما برای بازیهای آنده را دو چندان کرد.

آینده شفر: گذر زمان همه چیز را مشخص می کند و صبر داشته باشید آقای شفر تازه به تیم ما ملحق شده و روز به روز داریم بهتر می‌شویم. مطمئنا وقتی هواداران بعد از شکست ما را تشویق کردند از نمایش ما راضی بودند و زحمتشان را جبران کنیم. پولی دریافت نکردیم و قبل از دربی این اتفاق نیفتاده است.

تیم ملی: تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم تا به اردوی تیم ملی دعوت شوم و جزو کاندیداهای جام جهانی باشم. واقعا دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز