خبرگزاری کار ایران

در حق اکسین ظلم شده؛

شکوری: دربی مساوی می‌شود / استقلال و پرسپولیس محتاطانه بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۸۵

مدافع سابق استقلال تهران نتیجه شهرآورد پیش روی استقلال و پرسپولیس را با نتیجه تساوی پیش بینی کرد.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط اکسین البرز و رویارویی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: خداراشکر وضعیت خوبی داریم و فارغ از چند بازی اخیر که موفق نشدیم سه امتیاز کامل را کسب کنیم نمایش قابل قبولی داشتیم و به نظرم لایق این بودیم امتیازات بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید شانس چاشنی کار ما شود و در زدن ضربات آخر هم دقت کنیم و اینکه بحث داوری هم وجود دارد ولی از این موقعیت‌ها نمی‌شود عبور کرد. در حق ما ظلم می‌شود و این مسئله را قبول دارم که تماشاچی نداریم ولی با یک مدیریت خوب و کادرفنی پاک که تمام زمانشان را برای مسائل فنی گذاشتند تلاش می‌کنیم اما حاشیه درست نمی‌کنند. امیدواریم که نظارت ویژه‌ای روی بازی‌های لیگ یک بشود. مسائل داوری هست که در حطیه کاری من بازیکن نیست ولی در روند بازی تاثیر گذار است و شادید مسائل خیلی حادی نباشد ولی به هر حال روی اعصاب بازیکن در زمین تاثیر می‌گذارد و این در نتیجه تاثیرگذار خواهد بود.

مدافع سابق استقلال که سابق حضور در شهرآورد تهران را هم دارد، درباره رویارویی شاگردان برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر عنوان کرد: پیش بینی نتیجه تقابل این دو تیم غیرممکن است و به نظرم سعی هر دو تیم نباختن در این بازی است. به دلیل شرایط خاصی که هر دو تیم دارند بازی محتاطی را شاهد خواهیم بود. تصورم این است که بازی خوبی می‌شود ولی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد. امیدوارم اکسین به جایگاه اصلی‌اش برگردد و این اتفاق بیفتد.

شکوری درباره رویارویی با گسترش فولاد تبریز در جام حذفی و تقابل با فیروز کریمی که روزی در تیم تحت هدایت او در استقلال به میدان می‌رفته، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کرد که در این مرحله از جام حذفی به کدام تیم مواجه شویم. گسترش فولاد تبریز تیم خوبی است که با کادرفنی جدید انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. الویت ما جام حذفی نیست ولی حریف دسته و پا بسته‌ای نیستیم و ان شاء الله بتوانیم شگفتی‌ساز باشیم. امیدوارم بدون حواشی که جدیدا در فوتبال ایران مد شده هر دو تیم فوتبال تاکتیکی به نمایش بگذراند و هر تیمی لیاقت دارد به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز