خبرگزاری کار ایران

هادیزاده: ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان دوپینگ را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۵۳

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان به ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان هشدار داده است تا نام داروهایی که استفاده می کنند را اعلام کرده و دوپینگ را جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر هادیزاده با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزشکاران جوان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات باید در صورتی که بیماری داشته و دارو مصرف  می کنند را در اولین فرصت به فدراسیون اعلام کنند. حتی استفاده از قطره چشم هم باید به اطلاع مسئولان برسد.

وی افزود: ورزشکاران باید اعلام کنند که آیا دارویی استفاده می کنند یا خیر و اگر دارویی استفاده می کنند نام دقیق آن را اعلام کنند، چون داروی مصرفی آنها ممکن است در فهرست داروهای ممنوعه باشد و دوپینگ محسوب شود. لذا اگر آن را به برگزار کننده مسابقات اعلام و فرم مربوطه را پر کنند، مشکلی در بازی های پاراآسیایی امارات برایشان پیش نخواهد آمد.

هادیزاده اظهار داشت: ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان باید تا ظهر روز امروز چهارشنبه داروهایی که استفاده می کنند را اعلام کنند، چون درغیر این صورت اینگونه استنباط می شود که دارویی استفاده نمی کنند.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در دوبی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز