خبرگزاری کار ایران

پیکار بزرگ کاوه رضایی - رامین رضاییان؛ دربی‌ ایرانی‌ها در بلژیک، امشب ساعت 22

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۶۵

دو بازیکن ایرانی لیگ بلژیک امشب فرصت بازی مقابل یکدیگر را دارند.

به گزارش ایلنا، هفته دوازدهم لیگ بلژیک امروز با یک دیدار خاص برای فوتبالدوستان ایرانی پیگیری می‌شود که میان دو تیم شارلوا و اوستنده برگزار می‌شود.

شارلوا به دلیل در اختیار داشتن کاوه رضایی و اوستنده با حضور رامین رضاییان در جمع نفرات خود دو تیمی هستند که اخبارشان مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد و تقابل این دو تیم با ستاره‌های سابق سرخابی‌ها آنهم در آستانه دربی پایتخت جذابیت خاص خودش را دارد.

شالروا این روزها شرایط خوبی در لیگ بلژیک دارد و بعد از بروژ، در رتبه دوم جدول قرار دارد و در تلاش است تا با پیروزی در این دیدار جایگاهش در جدول را تثبیت کند.

اوستنده ولی با کسب تنها 5 امتیاز از 11 مسابقه در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و برعکس شارلوا، حال و روز خوبی ندارد.

در این دیدار کاوه رضایی با توجه به عملکرد خوبش در هفته‌های اخیر و گل‌ها و پاس‌گل‌هایش به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.

از طرفی دیگرف رامین رضاییان بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمده بود در چند هفته اخیر فرصت بازی پیدا نکرده است و حتی تغییر سرمربی اوستنده هم تاثیری در جایگاه رضاییان در ترکیب تیم نداشته است.

بدین ترتیب احتمالا این دیدار با حضور کاوه رضایی در ترکیب اصلی و رامین رضاییان روی نیمکت شروع خواهد شد.

بازی به میزبانی اوستنده و از ساعت 22 امشب به وقت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز