خبرگزاری کار ایران

جپاروف اولین گلزن خارجی استقلال در دربی می‌شود؟

رکوردی ویژه در دربی که در اختیار پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۸۴

گلزنان خارجی دربی تا کنون تماماً از پرسپولیس بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، دربی 85 پایتخت که قرار است روز پنجشنبه میان دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار شود از چند جهت دربی خاصی است که یکی از آنها فرصت ویژه بازیکنان خارجی برای گلزنی در این نبرد است.

پیش از این تنها 3 بازیکن موفق به گلزنی در دربی شده‌اند که هر سه بازیکن عضو پرسپولیس بوده‌اند.

اولین گل خارجی تاریخ دربی را عیسی ترائوره در بازی 25 مهرماه سال 1382 به ثمر رساند،در این بازی استقلال 2-0 از پرسپولیس پیش بود که عیسی ترائوره یک گل زد وبازی 2-1 تمام شد،عیسی ترائوره مالیایی بود.

اما دومین گلزن دربی ایمون زائد دوملیتی بود،در بازی روز 13 بهمن سال 90 در حالی که استقلال با نتیجه 2-0 از پرسپولیس پیش بود،پرسپولیس 3 گل زد وبا این 3 گل نه تنها بازی ناگهان برگشت وبا برد پرسپولیس تمام شد،ایمون زائد با زدن 3 گل ،بعد از 38 سال دربی را  به دومین هت تریک بعد از همایون بهزادی فقید رساند.

اما گل پنجم خارجی را هم یک گلزن خارجی دیگر به ثمررساند،جری بنگستون در دقیقه 4+90 بازی رفت 2 تیم به ثمر رساند،مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس ، این گل را در حالی زد که مثل 2 بازی دیگر ،پرسپولیس از حریف خودش عقب بود.

دربی روز پجنشنبه فرصتی ویژه برای بازیکنان خارجی دو تیم است که نفر چهارم این فهرست باشند. گادوین منشا و بشار رسن از پرسپولیس و سرور جپاروف از استقلال افرادی هستند که شانس گلزنی در دربی ممکن است برایشان ایجاد شود و باید دید از آن استفاده می‌کنند یا نه.

در این میان جپاروف در صورت گلزنی اولین گلزن خارجی تاریخ استقلال در دربی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز