خبرگزاری کار ایران

چهره ویژه دربی ۸۵:

با یاغی جوان در اولین تجربه دربی؛ پشت پا به قرارداد آبی و پیراهن 69 پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۱۸

مدافع جوان و یاغی پرسپولیس اولین دربی دوران فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه دربی 85 را برگزار خواهند کرد و این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که احتمال حضور یک چهره ویژه در آن وجود دارد.

شایان مصلح، مدافع چپ جوان پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته بود، بعد از مذاکره با هر دو باشگاه و قوت گرفتن شایعه حضورش در هر دو تیم در دو مقطع متفاوت، در نهایت تصمیم گرفت با پرسپولیس قرارداد ببندد.

مصلح که از نیم فصل گذشته به خاطر بازی‌های خوبش در سپیدرود مورد توجه برانکو قرار گرفته بود، در روزهای اول نقل و انتقالات به مذاکره با این باشگاه پرداخت و حتی قرارداد هم بست ولی از مسئولان پرسپولیس خواست قرارداد او را منتشر نکنند تا با استقلال هم مذاکره کند و در صورت عدم توافق، به جمع سرخپوشان برگردد.

مصلح با پرسپولیس قرارداد بست و پس از آن به دفتر باشگاه استقلال رفت تا با پندار توفیقی مذاکره کند ولی رفتار توفیقی با این بازیکن و صحبت‌هایی که میان طرفین رد و بدل شد باعث دلخوری این بازیکن شده و او پس از خروج از دفتر باشگاه استقلال به مسئولان پرسپولیس پیام داد که قرارداد و تصویر او را منتشر کنند.

مصلح در فصل نقل و انتقالات بدون اینکه برای استقلال و پرسپولیس بازی کند، تبدیل به یاغی شد و حالا در اولین تجربه دربی خود در صورتی که به میدان برود چهره ویژه بازی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز