خبرگزاری کار ایران

آل کثیر: برد حق پرسپولیس بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۱۰

مهاجم نفت تهران برد پرسپولیس را حق این تیم دانست .

به گزارش ایلنا، عیسی آل کثیر بعد از باخت دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: ما مقابل تیم قهرمان سال قبل ایران بازی می کردیم و حریف مان تیم بزرگی بود. ما امسال نه بدنسازی داشتیم و نه اردویی را تجربه کردیم و در مجموع شرایط مان خیلی خوب نبود. ما بازی سزاوارانه ای ارائه دادیم و به نظرم برد حق تیم پرسپولیس بود.

وی در مورد تمارض هم تیمی هایش و اتلاف وقت بازی تصریح کرد: واقعا اینطور نبود و بازیکنان ما واقعا مصدوم می شدند. در یکی از صحنه پویا امینی در برخورد با بازیکن پرسپولیس لبش شکافت و 7 بخیه خورد.

مهاجم نفت تهران با گلایه از شرایط مدیریتی تیمش گفت: واقعا دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده، هر روز که از خواب بیدار می شویم در مورد نفت تهران خبر جدیدی می شنویم و رسانه ها هر روز یک نفر را مدیرعامل تیم می کنند.

آل کثیر با اظهار بی اطلاعی از علی کریمی اضافه کرد: از وقتی علی آقا از نفت رفتند دیگر خبری از ایشان ندارم. واقعا من مدیرعامل نیستم و همانطور که دیدید من بازیکن هستم و درون زمین بازی می کنم اما واقعا نمی دانم فردا سرمربی ما آقای درخشان است یا آقای کریمی!

وی در مورد ضربه پنالتی اش نیز گفت: به خاطر شرایط بازی خیلی تحت فشار بودم و با حرص ضربه ام را زدم که از بدشانسی ام گل نشد. البته ضربات پنالتی 50 – 50 است و شانس با من یار نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز