خبرگزاری کار ایران

خبر خوش پس از شکست پدیده؛ سپیدرودی‌ها پول گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۲۷

بازیکنان سپیدرود رشت امروز درصدی از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان سپیدرود رشت که در هفته دهم لیگ برتر پدیده مشهد را با نتیجه دو بر یک شکست دادند امروز مبلغی را دریافت کردند تا اغلب بازیکنان تا به اینجای فصل حدود 20درصد از قرارداد فصل جدید را اخذ کرده باشند. بخشی دیگر از مبالغ واریز شده به حساب بازیکنانی بود که به همراه این تیم در لیگ دسته اول حضور داشتند و با این وجود رقم چشمگیری از بدهی‌های باشگاه به بازیکنان تسویه شد.

اعضای کادرفنی به غیر از 10درصدی که چند وقت پیش دریافت کرده بودند تا به امروز پولی به حسابشان واریز نشده و دستمزد بازیکنان هم از پولی تهیه شد که دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهوری، به حساب باشگاه واریز کرده بود.

باشگاه سپیدرود فصل گذشته به همراه پارس جنوبی جم موفق شد با نتایج مطلوبش به لیگ برتر صعود کند و بر همین اساس شهرداری رشت مبلغ یک میلیارد تومان را به عنوان پاداش صعود برای سرخپوشان در نظر گرفت. 50درصد این مبلغ به حساب باشگاه واریز شده و این اتفاق زمانی رخ داد که شورای شهر جدید روی کار نیامده بودند. متاسفانه تا به امروز 500 میلیون باقی مانده در اختیار باشگاه سپیدرود قرار نگرفته و مسئولان این باشگاه با توجه به شرایط مالی به این پول نیاز مبرم دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز